Гигантот со вештачка интелигенција се впушта на територија на која долго време доминира Google, со што влегуваат во конкуренција и со Bing и новите услуги како што се Perplexity – компанија за разговор со вештачка интелигенција фокусирана на пребарување, поддржана од основачот на Амазон Џеф Безос и Nvidia.
OpenAI рече дека ChatGPT за пребарување ќе избере да ја копа мрежата врз основа на она што корисниците го прашуваат и ќе обезбеди брзи, навремени одговори со линкови до релевантни веб-извори.
„Пребарувањето на ChatGPT користи пребарување на трети страни, како и содржина обезбедена директно од нашите партнери, за да ги обезбеди информациите што ги бараат корисниците“, се вели во блогот на OpenAI.
Моделот за пребарување е фино подесена верзија на GPT-4o, соопшти стартапот, додавајќи дека сите корисници на ChatGPT Plus и Team ќе имаат пристап до новата алатка од четврток.
Корисниците кои ја користат бесплатната верзија на ChatGPT ова ажурирање ќе го добијат во следните месеци.
Стартапот предводен од Сем Алтман оваа година потпиша договори за содржина со неколку издавачи, вклучувајќи ги Condé Nast, магазинот Time, Financial Times, сопственикот на Business Insider, Axel Springer, францускиот Le Monde и шпанската Prisa Media.
OpenAI рече дека интензивно соработувал со индустрија за вести и собрал повратни информации од своите партнери за функцијата за пребарување. Секоја веб-локација или издавач може да избере да се појавува во пребарувањето на ChatGPT.
Во јули, OpenAI селективно го лансираше SearchGPT, прототип на пребарувач напојуван со вештачка интелигенција со пристап во реално време до информации од интернет.