Како македонскиот сладолед „Нехо“ стана успешна европска приказна?

Успехот на Нехо се протега многу подалеку од границите на Северна Македонија. Приближно 70 отсто од неговото вкупно производство се извезува низ регионот и во земјите на ЕУ, додека останатите 30 отсто ги задоволуваат слатките на локалниот пазар. Нехо е светол пример за тоа што може да се постигне страста, иновативноста и посветеноста на квалитетот од Северна Македонија
Artisanal ice cream on stone background

Македонскиот произведувач на сладолед „Нехо“, стана пример за успешна европска приказна. Компанија која го искоритист потенцијалот на Европската банка за реконструкција и развој ЕБОР преку ЕУ и сопствената визија, стане доверлив снабдувач на премиум производи за сладолед во големите малопродажни синџири, како во Северна Македонија, така и ширум светот, преку посветеност на обезбедување висок квалитет што ги надминува индустриските стандарди.

„За да гo прославиме денот на сладоледот оваа година, ве водиме на патување до срцето на Скопје, Северна Македонија, каде што го насочуваме вниманието на приказната за извонредното патување на „Нехо“ и неговиот придонес во светот на сладоледот“ – вака започнува сторијата на Мaroua Beddadi објавена на веб страната на ЕБОР за уште една успешна македонска приказна за тоа како еден мал семеен бизнис од Македонија со посветеност и визија може да стане голема Европска приказна.

Нехо е семејно претпријатие кое повеќе од две децении ги воодушевува љубителите на сладолед со слатки замрзнати вкусови. Основан во 2000 година од семејството Салихаси, Нехо прерасна од трговец и дистрибутер на сладолед во истакнат производител со репутација за квалитет и иновативност.

ЕБОР, со поддршка на Европската унија преку Факултетот за развој и иновации на претпријатијата од Западен Балкан (WB EDIF), со задоволство обезбеди советодавни услуги на вториот по големина производител на сладолед во Северна Македонија, со цел да му помогне да ги постигне своите следни пресвртници.

Од скромни почетоци до процут претпријатие

Додека приказната на Нехо започна со фокус на трговијата и дистрибуцијата на сладолед, во 2012 година раководството на компанијата, водено од визијата за раст и извонредност, одлучи да започне со производство на сладолед. Овој храбар потег го означи почетокот на новата ера за Нехо, движејќи го напред со посветеност на креативноста и квалитетот и дозволувајќи и на компанијата да се издвои од конкуренцијата.

Континуираното инвестирање во високата технологија беше камен-темелник на растот на Нехо, овозможувајќи ѝ на компанијата да развие над 80 различни производи за сладолед со различни форми и вкусови, кои ги воодушевија потрошувачите и домашно и на меѓународно ниво.

Менаџерскиот тим на Нехо е посветен да остане пред трендовите во индустријата и постојано да ги подобрува нивните процеси. Во 2023 година, тие иницираа значителна инвестиција за проширување на нивните капацитети за складирање и производство, воведувајќи модерни производни линии за зголемување на капацитетот, подобрување на ефикасноста и надградба на квалитетот и безбедноста на производите.

Исполнување на меѓународни стандарди за извозен пазар

Успехот на Нехо се протега многу подалеку од границите на Северна Македонија. Приближно 70 отсто од неговото вкупно производство се извезува низ регионот и во земјите на ЕУ, додека останатите 30 отсто ги задоволуваат слатките на локалниот пазар. Ова меѓународно присуство е доказ за придржувањето на Нехо до високите стандарди и неговата способност да одговори на различните барања на пазарот. Така, како извозно ориентирана компанија, Нехо се соочува со строги регулативи на ЕУ и приватни стандарди за малопродажба. За да ја зајакне својата позиција на постоечките пазари и да навлезе во нови, Нехо, со поддршка на ЕБОР, активно работи на усогласување со IFS (Меѓународни истакнати стандарди), бидејќи овој стандард е клучен за проширување во малопродажните синџири на ЕУ и идното учество во наддавање на тендери за договори за приватна етикета.

Патувањето напред

Визијата на Нехо е јасна: да стане доверлив снабдувач на премиум производи за сладолед во големите малопродажни синџири, како во Северна Македонија, така и ширум светот, преку посветеност на обезбедување висок квалитет што ги надминува индустриските стандарди. Стратешките инвестиции заедно со фокусот на квалитетот и развојот на вработените ја позиционираат компанијата добро за континуиран раст и успех.

Додека го славиме денот на сладоледот, го препознаваме Нехо не само за неговите вкусни производи, туку и за неговата посветеност на извонредноста и позитивното влијание што компанијата го има на локалните и меѓународните пазари за сладолед. Значи, да ги подигнеме нашите чаши за сладолед до Нехо – светол пример за тоа што може да се постигне страста, иновативноста и посветеноста на квалитетот од Северна Македонија.

Сторијата и фотографиите се превземени од веб страната на Европската банка за реконструкција и развој.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Најново

Последни колумни