На луѓето им е доста од сета бескорисна технологија во нивните автомобили

Фото: The Verge

За прв пат во 28 години од истражувањето на сопствениците на автомобили на JD Power, има последователен пад на задоволството од година во година, при што најголемиот дел од гневот на возачите е насочен кон делот за забава и контрола во автомобилот.

Ако некогаш сте испуштиле низа пцовки додека се обидувате да ја контролирате климатизацијата на вашиот автомобил затоа што таа е закопана под неколку менија на екран на допир, не сте сами. Во време кога автомобилските компании се тркаат да се надминат едни со други со тоа што инсталираат се повеќе и повеќе технологија во нивните производи, луѓето сè повеќе се заситуваат од нивните автомобилски „инфозабавни“ системи.

Според студијата за перформанси, извршување и распоред (APEAL) на JD Power, целокупното задоволство кај сопствениците на автомобили е 845 (на скала од 1.000 поени), за два поена од пред една година и три точки поена пониско отколку во 2021 година. Ова е прв пат во 28-годишната историја на студијата за истражување на потрошувачите, да биде забележат последователен годишен пад.

Сосема очекувано, повеќе луѓе избираат да не ги користат оригиналните контроли за инфозабава на нивниот автомобил. Само 56 проценти од сопствениците претпочитаат да го користат вградениот систем на нивното возило за репродукција на аудио, што е намалување од 70 проценти во 2020 година, откри JD Power. Помалку од половина од сопствениците рекоа дека сакаат да ги користат вградените контроли на нивниот автомобил за навигација, препознавање глас или за телефонски повици.

Сепак, се чини дека повеќето луѓе претпочитаат да користат системи кои им овозможуваат да продолжат да го користат нивниот телефон, како Apple CarPlay и Android Auto, кои се покажаа како неверојатно популарни со текот на годините. И навистина, имаше и други анкети кои покажуваат дека луѓето претпочитаат интеракција со апликациите на нивниот телефон отколку со алтернативите што ги има во нивните автомобили.

Но, се чини дека луѓето имаат поголемо трпение со вградените системи, се додека тие се развиени од Google, а не од производителот на автомобили. JD Power откри дека моделите што имаат Android Automotive со оперативниот систем на Google Automotive, AAOS, имаат подобри резултати од останатите.

Но, еве каде работите стануваат некако чудни: AAOS без Google Automotive Services (GAS) добива најниски оценки за инфозабава од трите категории. Услугите за автомобили на Google се однесуваат на сите апликации и услуги што доаѓаат со автомобилот кога Google е вграден во автомобилот – исто така познати како „Google built-in“. Ford, GM и Volvo изјавија дека ќе го користат GAS на нивните сегашни и идни возила. Во меѓувреме, некои возила на Stellantis користат Android Automotive, но соработуваат со други технолошки компании за нивните услуги за апликации, како Amazon.

Во однос на погонската група, електричните возила ја намалуваат разликата со моделите со мотор со внатрешно согорување. Најдобрите три модели во сегментот на компактните SUV, според JD Power, се сите со батерии: Kia EV6 и Nissan Ariya се изедначени на првото место, а Mustang Mach-E е на второто место. И моделите iX и i4 на BMW се високо рангирани во нивните соодветни категории.

Тесла продолжува да се рангира над просекот, но задоволството опаѓа. Компанијата заработи оценка од 878, што ја прави една од брендовите со повисоки перформанси во индустријата. Сепак, резултатот на Тесла во 2023 година е девет поени помал од пред една година, кога компанијата за прв пат беше вклучена во студијата. И оценките за задоволство за Tesla бележат надолен тренд од година во година во сите 10 фактори. Компанијата не ги исполнува условите за рангирање на наградата на JD Power бидејќи не и дава пристап на JD Power до информациите за сопственикот во државите каде што таа дозвола е потребна со закон.

Извор: The Verge

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни