На автомобилите се вратија во 2011 година со тркачкиот модел R4S, а во 2022 година го претстави суперспортскиот модел Bohema, чиј прв примерок беше испорачан на првиот купувач деновиве.
Станува збор за автомобил кој според тврдењата на производителот нуди „екстремни перформанси за возачите ентузијасти“, што го потврдуваат и бројките. Автомобилот има монокок шасија изработена од карбонски влакна, додека металните елементи се изработени од титаниум. Поради ова, Бохемија има маса од само 1.000 килограми.
Чешкиот супер спортист, првенствено наменет за тркачката патека, го придвижува модифицираниот Nissan V6 твин-турбо мотор со зафатнина од 3,8 литри, кој по третманот со тјунер во британската куќа Litchfield Engineering доби моќност од 709 „коњи“ (521 kW ) при 725 Nm вртежен момент. Со преносот управува шестстепен секвенцијален менувач на Hewland.
Ниската спортска каросерија со агресивен дизајн завршува со големото крило на стабилизаторот на опашката кое при брзина од 250 km/h произведува потисна сила од над 900 килограми, што практично го залепува автомобилот за пистата.
Кога станува збор за перформансите, Praga Bohema забрзува од 0 до 100 за само 2,3 секунди, додека максималната брзина е 320 километри на час.
А во стилот на автомобилите првенствено наменети за тркачката патека, кабината на чешкиот супер спортист, иако обложена со алкантара и кожа, е релативно спартанско опремена.
Bohema е достапна за клиентите по цена од 1,36 милиони евра, а првиот произведен примерок е продаден на клиент во Холандија. Прага планира да произведе ограничена серија од 80 автомобили, 20 примероци годишно, во следните четири години.