Една консултантска компанија се обидела да воведе ВИ алатка за мапирање на вештините на вработените, но проектот не успеал, бидејќи вработените се чувствувале непријатно поради надзорот на нивните дигитални податоци. Некои престанале да внесуваат податоци, додека други манипулирале со системот, што довело до неточни резултати и губење на довербата.
Истражувањето покажало дека вработените реагираат на ВИ на четири различни начини – од целосна доверба до целосно недоверба. Тие кои немале емотивна доверба најчесто ги ограничувале или манипулирале со податоците, иако сметале дека ВИ функционира како што треба.
Успешната имплементација на ВИ не е само технолошки, туку и лидерски предизвик. Компаниите мораат да разберат како вработените ја доживуваат оваа технологија и да ги прилагодат стратегиите за да ги поттикнат нивната подготвеност за нејзино користење.