Младата генерација Z изгледа дека ја изгуби трпеливоста кон бескрајното „свајпање“ и површинските интеракции преку апликациите за запознавање. TikTok трендот „Sit at the Bar September“ стана вирален и ги охрабрува младите да запознаваат луѓе на старомоден начин седејќи сами на шанк и започнувајќи разговори лице в лице.
Трендот го покрена Лори Купер, 86-годишна агентка за недвижности и TikTok инфлуенсерка, која ги повика своите следбеници во септември да ги исклучат апликациите и да пробаат да запознаат некого во бар — во живо, наместо преку социјалните мрежи.
Истражување објавено на MarketWatch покажува дека речиси 80% од корисниците на апликации за запознавање чувствуваат замор од постојаното „свајпање“, додека 51% од припадниците на генерацијата Z признаваат дека често или постојано се уморни од апликации како Tinder, Bumble и Hinge.
Совети од експерти и бармени (Yahoo):
Посетувајте проверени локални барови кои ги познавате, наместо големи и непознати места. Бидете отворени за разговор, но не премногу интензивни — избегнувајте премногу прашања одеднаш. Честите посети на истите места помагаат да изградите познанства и доверба. Важно е изгледот и опуштената комуникација — седењето покрај шанк со книга може да покаже дека сте отворени за разговор, додека постојаното гледање во телефон или лаптоп може да делува одбивно.
Овој тренд привлекува внимание и кај баровите, кои би имале корист од поголем сообраќај и луѓе кои конечно се среќаваат во живо, а не само преку екран.
Забелешки од бармените:
Не сите се воодушевени. Некои бармени забележуваат дека генерацијата Z се однесува поинаку кога станува збор за барскиот етикет — наместо да остават отворен сметка и да нарачуваат во текот на вечерта, тие често веднаш го плаќаат секое пијалок, што менува навики и начин на работа на баровите.