Тоа практично значи дека електричните автомобили на компанијата станаа еднакви на класичните возила со мотори со внатрешно согорување кои за исто време се полнат со гориво.
Оваа промена беше сликовито опишана од извршниот директор на компанијата Ванг Чуанфу, кој на неодамнешната прес-конференција рече: „Ние направивме транзиција од ера во која луѓето ги чекаа своите автомобили во ера во која автомобилите ги чекаат луѓето“.
Намалувањето на времето на полнење е постигнато со зголемување на моќноста на полначот на 1.000 киловати, што е многу пати поголемо од типичните полначи, кои често имаат моќност од само 250 киловати.
Соодветно на тоа, мораше да се направат промени во структурата на батеријата и карактеристиките на моторот и другите електрични системи на автомобилот, како што е климата.
Секако, ќе биде потребна и нова мрежа на полначи – BYD првично планира голема инвестиција во производство и инсталирање на 4.000 нови полначи низ Кина.
Инаку, оваа година во Кина треба да се инсталираат дури 460.000 нови полначи за електрични возила, со што вкупниот број на вакви уреди би се искачил на 2,1 милион.
Пет минути полнење ќе бидат доволни за автомобилите да добијат автономија од 470 километри. Новата технологија прво ќе се примени во моделите „хан Л“ и „танг Л“, кои BYD ќе им ги понуди на купувачите во април.
Акциите на најголемиот кинески производител скокнаа за шест отсто на берзата во Хонг Конг по објавувањето на технолошкиот пробив, бидејќи брзото полнење се очекува не само да му даде предност во однос на другите фабрики за електрични возила како Tesla или Xpeng, туку и пред водечкиот светски производител на батерии за автомобили, кинескиот CATL, бидејќи BYD разви целосен производствен процес, вклучително и производство на сопствени батерии.
Вредноста на акциите на BYD се зголеми за 85 проценти во изминатата година. На ова влијаеше и воведувањето на новиот автоматизиран систем за возење, кој компанијата од Шенжен го нарече „Божје око“.
Гореспоменатите нови технологии треба да играат важна улога во планираното освојување на европскиот континент од страна на BYD во иднина. Имено, фабриката во Унгарија треба да започне со работа во октомври оваа година.
Друга ќе биде отворена во Турција, веројатно веќе следната година, а раководството на кинеската компанија, според извештаите на медиумите во Источна Азија, размислува и за потенцијални локации за трета фабрика во Европа.
BYD произведе 27 отсто од сите електрични автомобили произведени во Кина во првите два месеци од оваа година и продаде повеќе од 405.000 единици во земјата.
Во јануари Кина извезла 900.000 автомобили, од кои 16 отсто отишле во BYD.