Во примерот споделен од TikTok, AMBER Alert покажува фотографија од детето, заедно со релевантни детали и опција за повикување на 911. TikTok ја лансира функцијата во партнерство со Националниот центар за исчезнати и експлоатирани деца, непрофитна организација која најмногу ја финансира американската влада.
Апликацијата започна со пилотирање на функцијата во Тексас минатата година и рече дека AMBER Alerts на платформата биле прегледани повеќе од 20 милиони пати. И покрај тоа што се соочува со неизвесна иднина во САД, TikTok продолжи да додава функции насочени кон безбедноста на децата, како на пример да им кажува на тинејџерите на корисниците да „намалат“ со користењето на апликацијата по 22 часот.
Покрај автоматските известувања за AMBER Alert испратени до телефоните во САД, други апликации исто така додадоа AMBER Alerts со текот на годините, при што и Uber и Waze ги донесоа на нивните платформи во 2015 година. Facebook, Instagram и X исто така интегрираа известувања за исчезнати деца.