Медиумската индустрија се наоѓа на голема пресвртница и опстанокот и одржливоста, особено на малите локални медиуми, зависи од брзата реакција на промените на пазарот и однесувањето на публиката.
Стручњаците во медиумската индустрија наведуваат дека неколку фактори ќе бидат клучни за опстанок на медиумите следната година.
- Дигитална трансформација
Медиумите мора да ги прифатат дигиталните технологии и иновациите за да останат релевантни; - Персонализирање на содржината
Да користат податоци за да ја прилагодат содржината на потребите и интересите на публиката; - Одржливо финансирање
Медиумите да развиваат нови модели на финансирање, вклучувајќи претплати, донации и партнерства; - Транспарентност и доверба
Да изградат доверба преку транспарентно известување и борба против дезинформациите; - Едукација и развој на вештини
Континуирано усовршување на новинарите/новинарките и медиумските професионалци; - Ангажман на заедницата
Активно вклучување на публиката при создавање и делење на содржината.