Компанијата воведува посебен интерфејс за хотели и планира да понуди значително пониски провизии од конкурентите. Оваа промена може сериозно да ја разниша позицијата на платформи како Booking.com и Expedia, но исто така може да отвори нови можности за хотелите во Европа и регионот.
Airbnb планира голем скок кон традиционалниот хотелски бизнис, компанијата воведува нов интерфејс за хотели и најавува значително пониски провизии во споредба со конкурентските платформи како Booking.com и Expedia.
Додека другите платформи на OTA (онлајн туристички агенции) земаат провизии од 15 до 20 проценти, Airbnb сака да понуди значително поповолни услови. На тој начин се обидува да привлече хотели од сите големини, нудејќи им потранспарентен и поевтин канал за продажба.
Коосновачот и директор на Airbnb, Брајан Чески, рече дека е време Airbnb да стане платформа не само за приватно сместување, туку и за целиот угостителски сектор.
Новиот интерфејс треба да им обезбеди на хотелите поедноставна интеграција, поголема видливост и пофлексибилна политика за резервации.
Можен пресврт на пазарот
Доколку Airbnb успее да привлече повеќе хотели, тоа би можело да предизвика сериозни промени на пазарот, особено во Европа и САД, каде што хотелите со години зависат од скапи провизии од OTA платформите.
Патниците наскоро ќе можат да резервираат хотелски соби преку Airbnb по поконкурентни цени.
Сепак, останува нејасно точно колку ќе изнесуваат новите провизии, кога интерфејсот ќе стане достапен за сите хотели и дали условите ќе варираат во зависност од регионот или категоријата на хотелот.
Со воведување пониски провизии и систем прилагоден за хотели, Airbnb би можел да стане интересна алтернатива, особено за помалите и независни хотели, од кои има многу во регионот. Ова би им дало пристап до повеќе гости по пониски трошоци.
За патниците, ова значи поголем избор и можност за споредување на цените помеѓу апартманите и класичните хотели – што би можело да придонесе за поздрава конкуренција и пониски цени.
Прашањето е, секако, дали хотелите од Балканот ќе бидат подготвени да се префрлат на нова платформа и да ги променат долгогодишните навики. Сепак, ако стратегијата на Airbnb успее глобално, веројатно е дека нашиот регион ќе го следи тој тренд.