Американската Федерална трговска комисија (FTC) му нареди на Razer да им ги врати парите на клиентите откако изнесе погрешни тврдења за нивните маски Zephyr.
Маските за лице Razer Zephyr беа објавени во 2021 година, за време на екот на глобалната пандемија на коронавирус.
Во овој период имаше голема побарувачка за ефективни маски, а Razer реши да ја искористи ситуацијата и да пласира маска за лице што може да им се допадне на љубителите на гејмерската естетика.
Слушалките Razer Zephyr се појавија на пазарот подоцна во 2021 година. Сепак, според FTC, Razer не вклучи технологија во маската што би ги поддржала тврдењата што ги направи во рекламирањето на својот производ.
FTC му нареди на Razer да им врати повеќе од 1 милион долари на потрошувачите, поради она што FTC го нарекува лажно рекламирање. Организацијата вели дека иако маската Razer Zephyr се рекламира како маска на ниво N95, таа не е тестирана за да ги потврди овие тврдења.
Razer одговори на барањата на FTC:
„Ние не се согласуваме со наводите на FTC и не признавме никакво погрешно дело како дел од спогодбата. Никогаш не ни беше намера да заведеме некого и избравме да се решиме за да избегнеме одвлекување на вниманието од судските спорови и да продолжиме да се фокусираме на создавање одлични производи за гејмерите. „Рејзер длабоко се грижи за нашата заедница и секогаш бара да испорача технологија на нови и релевантни начини.
Останува да се види како FTC на крајот ќе донесе одлука за овој случај, со оглед на тоа што случајот Razer Zephyr повеќе не е на продажба, а компанијата им враќа пари на клиентите кои биле доведени во заблуда.