Од 2001 година до денес, повеќе од 6.500 парови стапнале на лудиот камен, а во секој момент психолозите на оваа агенција имаат тешка задача – да го пронајдат идеалниот животен партнер за околу 350 луѓе чии годишни примања надминуваат милиони евра. Иако повеќето луѓе мислат дека богатите можат да изберат емотивни партнери, вистината е значително поинаква.
Главниот проблем поради кој богатите луѓе не можат да најдат партнер е времето, поточно недостатокот на слободно време. Имено, успешните луѓе работат многу напорно и трошат околу 70 проценти од своето време на работа, а само една третина од своето време трошат на спиење, оброци и минимални социјални активности, поради што името на агенцијата „Седумдесет и триесет“ го отсликува начинот на живот на нејзините членови.
Друга предрасуда е дека успешните и богати мажи се женат за спонзоруши со скромно социјално и образовно потекло и дека богатите жени се мажат за плејбои со плитки џебови.
Ниту спонзоруши, ниту очајни домаќинки „На мажите им е важно нивната избраничка да е убава и образована и да ги делат со неа истите вредности и погледи за животот и воспитувањето на децата. Не мора да изгледа како топ модел и да е на прагот на дваесеттите, туку важно е да се грижи за својот изглед и да изгледа презентибилно.
Ниту „спонзоруша“ ниту „очајна домаќинка“
Контурите на идеалниот партнер се менуваат во текот на животот – некој што е во својата шеста деценија, тој почнува да ужива во плодовите на својот труд, тој патува низ светот и сака партнер кој има флексибилна работа и може да патува со него на Малдиви во средината на работната недела човекот е подеднакво ситуиран како нив, дека не е ловец на мираз и дека е добар „материјал за брак“. Таа додава дека на нејзините клиенти не им е толку важен материјалниот статус на потенцијалниот партнер, туку им е важно да имаат исти интереси и сличен начин на живот.
На пример, за лице кое зборува пет јазици, важно е неговиот партнер да зборува најмалку четири, за да може да учествува во разговорот на некој социјален настан. За некој кој е страствен скијач, важно е нејзиниот партнер да сака скијање, бидејќи веројатно има викендица на Алпите каде што го поминува секој слободен викенд во зима. Незамисливо е човек кој сака едрење да земе на јахта лице кое боледува од морска болест, не сака спортови на вода или има алергија на сонце.
Сузи го привлекува вниманието на фактот дека повеќето милионери водат многу стресен живот, поради што сакаат да најдат едноставни и нормални партнери кои немаат комплицирани животни ситуации.
„Во 21 век никој не очекува да се ожени со невина личност. На повеќето мои клиенти не им е важно дали некој е разведен, но важно им е да не се караат со бившиот партнер за деца и имот, не им е важно дали некој има деца, но условот е тие деца да не се проблематични… За нив партнерот служи за да не внесува богат и успешни луѓе како тежок и дополнителен стрес.
Луѓето работеа напорно за да го заработат своето богатство и сакаат мирен живот во кој ќе уживаат, ќе патуваат и ќе се релаксираат“, објаснува Амброуз.
На вратите на нејзината агенција најмногу тропаат луѓе во доцните триесетти години, кога сфатиле дека ги завршиле сите важни животни „обврски“, но не нашле животен сопатник или во доцните педесетти години, кога се оставени сами по брачен бродолом или смртта на брачниот другар.
Интересно е што и жените и мажите генерално бараат врсници, освен во случај кога не се исполниле како родители, во тој случај законите на биологијата диктираат емоционални избори. И двајцата бараат помош од психолозите на оваа агенција само кога цврсто решат да застанат на „лудиот камен“ бидејќи, како што вели Сузи Амброуз, авантурата можат да ја најдат во првата кафеана или преку апликација на телефонот.
За нивната цврста определба доволно говори и податокот дека годишната членарина се движи од 15.000 до 65.000 евра, во зависност од тоа дали сакаат партнер во Велика Британија, Европа или цел свет. Искуството на вработените покажува дека мажите побрзо ја наоѓаат својата сродна душа – во просек за три до шест месеци, додека на жените им треба двојно повеќе време…
Совршен партнер
Проверуваме дали лицето има кривична осуда, што студирало, дали поседува недвижен имот, дали е во брак, дали има „непријавени“ деца… Единственото нешто што не можеме да им го „обезбедиме“ на клиентите е хемијата. Се случува на хартија да собереме луѓе кои ни изгледаат совршено, но нема искра кога ќе се сретнат.