Search

Најмалиот Jeep се бори за купувачи на Golf и Astra

Оние кои имаат обожаватели и се успешни секогаш чувствуваат здрава доза на притисок. „Дали тоа е сепак вистински џип? Секој нов модел на традиционален бренд мора да одговори на ова прашање. Новиот Avenger, кој е долг само 4,08 метри, всушност ја револуционизира моделската гама, на неколку начини! Технички гледано, малиот Jeep нема ништо заедничко со ниту еден од неговите браќа или сестри модели.

Платформата е eCMP2: на крајот на краиштата, Jeep е член на групата Stellantis речиси две години. Малиот Jeep има типичен надворешен изглед Визуелно, џипот цврсто стои на патот. Со проширени браници, високи странични прагови и наредени лакови на тркалата, дизајнерите успеаја да му дадат на Avenger вистински SUV изглед.

Avenger е првиот целосно електричен џип досега. Технички, тоа значи: 156 КС, 260 Nm вртежен момент и – како неговите браќа на платформата Opel Astra и Peugeot 308 – погон на предните тркала. Но, ќе има и варијанта на Avenger со погон на четири тркала, бидејќи досега постоеше само студијата Avenger 4xe.

Овој концепт полека се обликува, а првите нарачки се очекуваат кон крајот на 2024 година! Кратенката „4xe“ секако не е нова за брендот и веќе е позната од Wrangler и Compass, на пример. Тоа значи дека и најмалиот Jeep сега треба да биде погоден за употреба надвор од патиштата.

Достапно и со бензински мотор


Сепак, овој погон (засега) ќе биде достапен само во блага хибридна верзија со бензински мотор од 136 КС. На секоја оска има електричен мотор кој произведува 21 kW. Колку оваа студија е блиска до серијата останува да видиме. Но, грубите гуми дефинитивно одговараат на погон на сите тркала.

Но, дури и без погон на четири тркала, Avenger не е достапен само како електричен автомобил: за љубителите на мотори со внатрешно согорување, малиот Jeep е достапен и со 1,2-литарски турбо бензински мотор. Во однос на перформансите, на располагање има 74 kW (100 КС), со максимален вртежен момент од 205 Nm придвижувајќи ги предните тркала, а пуристите ќе бидат задоволни од шестстепениот мануелен менувач.

Извор: .index.hr

Најново

Последни колумни