Корисниците на Garmin велат дека паметните часовници престанале да работат

Фирмата за паметни часовници Garmin се соочува со бурни реакции откако клиентите ширум светот се пожалија дека нивните уреди не работат.

Некои корисници пријавиле дека виделе син триаголник кога се обиделе да го вклучат часовникот, додека други биле заглавени на неговиот стартен екран.

Паметните часовници на Garmin Fenix ​​8, кои се продаваат на мало за нешто помалку од 1200 евра, се некои од уредите што имаат проблеми – но не сите часовници се погодени од прекинот.

Фирмата изјави за Би-Би-Си дека е свесна за проблемот и им предложи на корисниците да ги ресетираат своите уреди – додавајќи дека „ќе обезбеди повеќе информации за трајно поправање кога е достапно“.

Клиентите на социјалните мрежи ја изразија својата фрустрација поради тоа што нивните паметни часовници не работат правилно и што многумина го гледаат како бавниот одговор на компанијата.

Garmin понуди потенцијално решение за проблемот, што вклучува ресетирање на уредот и поврзување со апликацијата Garmin.

Но, признава дека ова само по себе можеби нема да го реши проблемот и во тој случај ги советува луѓето да го ресетираат уредот на фабрички поставки.

Некои луѓе на социјалните мрежи тврдат дека дури и по ресетирање на фабрички поставки, не можат да го натераат својот паметен часовник да функционира правилно.

„Нивните упатства не го поправаат тоа и Garmin молчи“, рече едно лице во објава на X.

Според веб-страницата на Garmin, проблемите ги засегаат следните уреди:

Approach Watch

Edge Cycling Computers

Epix Watch

Fenix Watch

Forerunner Watch

Instinct Series Watch

Vivoactive 4 и 5

Venu 3 и 3S

Фирмата допрва треба да даде причина за проблемите, иако некои експерти шпекулираат дека тоа е резултат на тоа што уредот не може правилно да комуницира со GPS поради лошо ажурирање.

И покрај ажурирањето на страницата за поддршка, недостатокот на комуникација на социјалните мрежи го доведе Garmin во проблем со своите корисници.

„Навистина треба да им дадете приоритет на вашите сегашни клиенти и тековниот проблем со многу часовници“, рече едно лице, додека друго го нарече „неверојатно“ тоа што фирмата сè уште не ја наведе причината за проблемот.

„Престанете да ги закопувате главите во песок, овие часовници не се евтини“, рекоа тие во средата наутро.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни