И покрај проблемите со кои неодамна се соочи компанијата на Маск, Tesla минатата година ја заврши како лидер на пазарот на електрични возила. Сепак, бидејќи разликата во продажбата меѓу Tesla и BYD се намалува, а популарноста на кинеската автомобилска компанија само расте, за очекување е ситуацијата да се промени на крајот на оваа година.
На тој начин BYD би можел да ја престигне Tesla и за прв пат да продаде најмногу електрични автомобили во светот за една година, а може да се претпостави дека таквата доминација на Кинезите би можела да продолжи и во иднина. BYD ги освои возачите и пазарот со разновидна палета на возила, вклучително и достапни модели со кои западните компании не можат да се натпреваруваат и со напредни технологии интегрирани во автомобилите.
Во моментов, нивниот најважен домашен пазар е каде што продаваат околу 90 отсто од своите автомобили, но за иден успех и потенцијална доминација на пазарот на електрични возила, од клучно значење ќе биде проширувањето на нови пазари. Со оглед на тоа што нивните возила се присутни на сè поголем број пазари, ќе се зголеми и побарувачката за нив, односно продажбата.
Европа е најважна
Во првите три месеци од оваа година, BYD продаде повеќе од еден милион, таканаречени нови енергетски возила (кои вклучуваат електрични возила и хибриди), што е зголемување за повеќе од 60 проценти во споредба со продажбата во истиот период минатата година. Нивните автомобили се сè попопуларни на европскиот пазар, а минатиот месец продадоа повеќе автомобили од Tesla на германскиот и британскиот пазар, а уште еднаш треба да се нагласи дека Tesla продава само електрични автомобили, додека BYD продава и хибриди.
Ваквите бројки на странските пазари би требало да се подобруваат, а според извори запознаени со плановите што BYD ги претстави пред мала група инвеститори, планот е компанијата да продаде повеќе од половина од своите автомобили на странските пазари до крајот на деценијата. Истовремено, тие ја издвоија Европа како главен фактор при проширување на меѓународните пазари, односно зголемување на продажбата на пазарот на ЕУ.