Замаглените стакла можат да бидат многу опасни, дури и во најбаналните ситуации. На пример, кога излегувате наназад од паркинг го бришете предното стакло и предните странични стакла, ако треба и ретровизорите, но стаклата многу брзо повторно се замаглуваат и при тоа не гледате ништо низ задното стакло.
За да го спречите замаглувањето, температурата и силата на дување треба да се подесат на максимум, и затоа насочете го воздухот кон стаклата и вклучете го клима уредот. Кај многу автомобили ова е автоматизирано и се активира со притискање на копче или давање на командата за насочување на воздухот на соодветна позиција.
На пример, кога ќе притиснете копче за одмаглување стакла, автоматски ќе се активира клима, вентилаторот ќе се вклучи „на максимум“, ќе се вклучат греечите на стаклата и ќе се насочи воздухот кон стаклата.
Кај некои автомобили оваа процедура е полу-автоматска. На пример, клима уредот и греечите на стаклата ќе се вклучат автоматски, но вие треба да ја подесите силата на дувањето на воздухот.
Советуваме да го прочитате упатството за користење на вашиот автомобил, бидејќи можеби ќе најдете некоја функција за која не сте знаеле дека ја имате или ќе откриете дека сте користеле некои функции погрешно. Што ако мојот автомобил нема клима? Во тој случај, температурата и силата на дување треба да се подесат на максимум и воздухот да се насочи кон стаклата. Помага и ако се спуштат прозорците за околу 1 см, бидејќи така се забрзува струењето на воздухот. Греачите на задното стакло треба да бидат вклучени, логично.
Нема универзално решение, бидејќи во возилото може да стане премногу топло, отворањето прозорци кога врне дожд не е баш добра идеја и слично. Најефикасен и најбрз начин за одмаглување на стаклата е користење на клима уредот. Тајната е во тоа што климата исушува воздухот, т.е. го извлекува влагата од него. Ако воздухот се загрее, ефектот е значително подобар. Затоа, експериментирајте со температурата (логично е да ја намалите кога ќе стане премногу топло), насочувањето на воздухот и другите работи во согласност со временските услови и со тоа кои стакла најмногу се замаглуваат.
Чисти стакла се помалку замаглуваат Намагленото стакло се замаглува полесно од чистото стакло. Исто така, потешко се брише и одмаглува. Затоа, во есенскиот и зимскиот период почесто перете ги стаклата одвнатре, дури и ако не изгледаат прљави. Купете средство против замаглување на стаклата.
Постојат разни средства против замаглување, кои се нанесуваат на различни начини – тука се разни спрееви, но и марамици за бришење на кои при бришењето се нанесува средство против замаглување.
Некои од тие средства се попродуктивни, некои помалку – тоа во голема мера зависи и од тоа дали ги користите правилно. Колку долго ќе бидат ефикасни, исто така зависи од случај до случај.
Пред да испробате било кое од алтернативните/народните решенија, задолжително добро измијте ги стаклата. На пример, премачкајте ги стаклата со лимонов сок. Некои советуваат и медицински алкохол.
Потоа, тука е премачкувањето на стаклата со раствор на детергент за садови (тој остава тенок слој на стаклото кој ја спречува замаглувањето, но треба добро да се втрива за да не останат дамки). На истиот начин и за истата цел се советува користење на пена или паста за бришење или обичен сапун.
Извадете секој „извор на влага“ Кога има снег или кога врне дожд, не е баш лесно да го следите овој совет, но обидете се да го извадите секој извор на влага од автомобилот:
Што ако стаклата се ненормално замаглени и покрај миењето, нанесувањето средства и слично? Во тој случај, проверете дали антифриз излегува од греечот за кабината. Имено, ако антифризот истекува внатре во кабината, тој испарува и се „лепи“ за стаклата, правејќи ги многу подложни на замаглување. „Масните“ стакла се многу полесно замаглуваат отколку чистите стакла.
Затоа, побарајте трагови од истекување антифриз од греечот за кабина (така наречен „малиот радијатор“), како што се влажни дамки на тепихот и слаткав мирис (особено кога работи греењето). Проверете и дали опаѓа нивото на расхладна течност. Дури и ако нема трагови, постои можност да дошло до истекување.