Во 1920-тите и 1930-тите, летањето не било ниту брзо, ниту удобно, ниту прифатливо. Воздушниот сообраќај бил искуство резервирано за најбогатите, а секое качување било вистинска авантура, честопати граничејќи се со храброст.
Авионските билети се поскапи од автомобилите
Иако првиот комерцијален лет се случил во 1914 година, цивилното воздухопловство го доживеало својот вистински развој дури децении подоцна. Билет за патување од Њујорк до Лос Анџелес во тоа време можел да чини повеќе од половина од вредноста на нов автомобил!

А луксуз? Речиси и да не постоел
Раните авиони немале притисок во кабината, па затоа летале ниско, често низ облаци, ветер и дожд. Бучавата на моторот била оглушувачка, студот неподнослив, а турбуленциите секојдневни. Гадењето кај патниците беше речиси правило, а трајното оштетување на слухот не беше невообичаено.
Замислете кабина во која персоналот им се обраќа на патниците – со мегафон. Токму така работеле првите стјуардеси, кои биле повеќе медицински сестри отколку домаќинки во облаците. Нивната работа била да ги смируваат, помагаат и смируваат патниците за време на заморните летови.
Првата голема револуција: притисок во кабината
Во 1939 година, полетал првиот авион со кабина под притисок. Овој технолошки пробив овозможил летање на многу поголеми надморски височини, над временските услови, што значело помирно, потивко и многу попријатно патување.
Од тревни писти до аеродроми со инфраструктура
Аеродромите исто така претрпеле трансформација. Од обични ливади за полетување и слетување, тие се развиле во сложени објекти со асфалтирани писти, системи за осветлување и напредни уреди за навигација.