Како Британците ќе ги решат проблемите со пластичното пакување

Во Обединетото Кралство во претходната години беше направено истражување, за тоа колку е потребна пластилната амбалажа. Индексот за промена на материјалот, нарачан од DS Smith, спроведен од Retail Economics, идентификуваше дека повеќе од половина (51 отсто) од прехранбените производи во супермаркетите во Обединетото Кралство непотребно се спакувани во пластика што може да биде отстранета или да се замени со алтернативи. Со други зборови, тоа би значело дека годишно се избегнуваат вкупно 29,8 милијарди парчиња пластика низ оваа земја.

Резултатите од ова истражување покажаа дека поголемиот дел од оваа пластична амбалажа доаѓа од преработена храна, вклучувајќи готови оброци и комплети за оброци (90 проценти), леб, ориз и житарки (89 проценти), млечни производи (83 проценти) и месо. и риба (80 проценти).

„Владата треба да бара повеќе од сите нас, како што е постепено укинување на одредени пластики за да се создадат услови за иновации, инвестиции и здрава конкуренција во изнаоѓање замени за пластика“, вели Мајлс Робертс, извршен директор на DS Smith, пренесува Instore.rs.

Истражувањето на европските производители и трговци на храна, спроведено како дел од истражувањето, откри дека речиси сите испитаници (98 проценти) имаат обврски да ја намалат употребата на пластична амбалажа.

Тројца од пет испитаници (60 проценти) имаат помалку од две години да ги постигнат своите доброволни цели, но четвртина (25 проценти) признаваат дека не се на пат да ги исполнат. Две петтини (40 проценти) ја идентификувале цената на суровините како најголема пречка, со страв дека потрошувачите нема да ги прифатат промените што следуваат (39 проценти).

Производителите на храна и трговците на мало се загрижени дека промените во пакувањето би можеле да ги направат неконкурентни. Седум од десет (72 проценти) веруваат дека потрошувачите не би сакале да платат повеќе за одржливо пакување, додека речиси две третини (65 проценти) мислат дека потрошувачите не би сакале да ја жртвуваат удобноста за одржливост.

Индексот за промени во материјалите ги анализираше материјалите за пакување во 25-те најпопуларни супермаркети на шест европски пазари: Велика Британија, Франција, Германија, Италија, Шпанија и Полска. Резултатите покажаа дека Велика Британија најмногу се потпира на пластична амбалажа, со 70 отсто од сите прехранбени производи на британските полици кои содржат пластика, во споредба со Шпанија (67 отсто), Италија (66 отсто), Германија (66 отсто) , Полска (62 отсто) и Франција (59 отсто).

„Заменивме повеќе од милијарда парчиња пластика во последните четири години, но од клучно значење е да се задоволи побарувачката на потрошувачите за одржливо пакување. „Се надеваме дека владината стратегија за нула отпад ќе ја поддржи употребата на материјали кои полесно се рециклираат“, вели Робертс.

Истражувањето, наречено Индекс на промена на материјалот, нарачано од ДС Смит, беше спроведено во 2024 година. Анализата опфати податоци за пластична амбалажа на 1.500 прехранбени производи во шест европски земји (Велика Британија, Франција, Германија, Италија, Шпанија и Полска). Истражувањето вклучуваше и анкета на европските производители и трговци на храна, спроведена во јуни 2024 година за да се добие увид во нивните заложби и предизвици во намалувањето на пластичната амбалажа.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни