Иако бројот на откажани летови малку се намали, доцнењата низ Европа драматично се зголемуваат, а германските аеродроми се особено слаби. Според најновата анализа на порталот за права на патниците Flightright, ситуацијата е далеку од идеална, а Минхен и Берлин ги предводат негативните трендови.
Аеродромот во Минхен е аеродромот најпогоден од доцнења и откажувања. Со удел од 1,29 проценти од откажаните летови, тој е не само на првото место во Германија, туку и на озлогласеното четврто место во Европа. Само лондонските аеродроми Хитроу (1,35 проценти), Брисел (1,36 проценти) и Хелсинки (дури 2,50 проценти) имаат повисоки стапки, а главната причина се честите штрајкови на вработените.
Од друга страна, Франкфурт покажува позитивен тренд, намалувајќи го бројот на откажувања на само 0,55 проценти, што го става на 15-то место во Европа. Берлин (1,09 проценти) и Дизелдорф (0,63 проценти) се на шестото и дванаесеттото место, соодветно, во однос на бројот на откажани летови.
На европско ниво, Германија е на шестото место со 0,76 проценти откажани полетувања, што е мало подобрување во споредба со првиот квартал. Сепак, кога се гледаат апсолутните бројки, сликата е помалку оптимистична: со 3.042 откажани летови, Германија има втор најголем вкупен број откажувања, веднаш зад Обединетото Кралство (3.179).
Ненадејно зголемување на доцнењата
Зголемувањето на доцнењата е особено загрижувачко. Додека помеѓу 12 и 15 проценти од летовите беа одложени во првиот квартал, до средината на годината оваа стапка се искачи на помеѓу 20 и над 30 проценти на германските аеродроми. Берлинскиот аеродром BER го забележа најлошиот резултат со дури 30,75 проценти од летовите што се одложени. Апсолутен европски рекордер е Португалија, каде што речиси 40 проценти од сите летови се одложени.
Големи разлики се видливи и меѓу самите авиокомпании. Поради штрајковите, финската компанија Finner останува најнесигурна во Европа со 3,15 проценти од откажаните летови. Следат KLM (2,03 проценти) и British Airways (1,3 проценти). Германската Lufthansa се држи релативно добро со помалку од еден процент од откажувањата, но покажува слабост со околу 22 проценти од доцнењето на летовите.
Кога станува збор за точноста, easyJet е најлошо рангиран. Со доцнење од дури 40,3 проценти од летовите, овој британски нискобуџетен превозник ја предводи негативната ранг-листа. Веднаш зад него се „Бритиш ервејс“ (37,8 проценти) и „Рајанер“ (37,2 проценти). Правниот експерт од „Флајтрајт“, Фејза Тиркон, не очекува значително подобрување на ситуацијата во втората половина од годината и испраќа јасно предупредување: „Секој што лета во шпицот на сезоната мора да биде подготвен за значителни доцнења“.