Дестинации што привлекуваат германски туристи: Зошто оваа година се помалку ги избираат Шпанија и Грција

Германските граѓани не сакаат да го пропуштат летниот одмор во странство, но оваа година се повеќе се одлучуваат за традиционално поевтини дестинации како што се Бугарија, Тунис, Египет или Албанија.

Ова неодамна го истакна Германското туристичко здружение (Deutsche Reiseverband – DRV), најсилното здружение на германски туристички агенции и туроператори, истакнувајќи дека очекуваат зголемување од три проценти на бројот на патувања во текот на летните месеци, меѓутоа, индивидуално организираните патувања со автомобил, воз или автобус забележаа пад од два проценти во продажбата.

Норберт Фибиг, претседател на DRV, во изјава рече дека „трите“ најпопуларни дестинации за пакет-тури ова лето се повторно Шпанија, Турција и Грција. Најголемо зголемување на продажбата во летната сезона се очекува за крстарења, за шест проценти, бидејќи многу патувања на долги релации беа продадени во текот на летото, а продажбата на патувања во земјите од Источниот Медитеран, исто така, се зголеми за пет проценти. Со оглед на тоа што раните резервации очигледно се проследени со период на чекање кај германските туристи, германските туроператори бележат значително зголемување на резервациите во последен момент ова лето. Што се однесува до овие краткорочни резервации, побарувачката е концентрирана во популарни дестинации како што се Турција, Египет, Балеарските Острови и Грција.

DRV исто така наведува дека за целата туристичка година 2024/25, која ја вклучува зимската сезона од 1 ноември 2024 до 30 април 2025 година, се очекува слично сценарио како во текот на летото, имено дека, според прогнозите, продажбата на пазарот на туроператорите ќе се зголеми за околу четири проценти. Пакетите со летови до дестинации како Грција и Турција покажуваат раст на приходите од девет проценти, а крстарењата за осум проценти. За таканареченото копнено патување со автомобил, автобус или воз, како и во текот на летото, постои тренд на пад на продажбата од два проценти во текот на целата година. Генерално, пазарот на одмори организиран од туроператори продолжува да се развива подобро од индивидуално организираниот пазар во текот на целата туристичка година.

Германците се свртија кон одмори во сопствената земја

Според податоците на DRV, минатата година Шпанија беше најпопуларната странска дестинација меѓу германските туристи, при што 15 проценти од Германците ја избраа, по што следува Италија, со околу 9 проценти од овие гости, потоа Турција, Грција, Австрија и Хрватска со удел од 3,6 проценти.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни