Дали на вашиот телефон се појави виолетово срце? Еве што се крие зад него

Корисниците кои ја ажурираат апликацијата или ја посетуваат веб-страницата на Deezer сега ќе видат нова икона, поточно ново лого во форма на виолетово срце, што ќе ги замени претходните шарени правоаголници.

„Освежувањето на нашиот визуелен идентитет ни дава можност да ја раскажеме нашата приказна на поемотивен начин, поврзувајќи се со љубителите на музиката, уметниците и стратешките партнери преку визуелни знаци кои им даваат на луѓето до знаење дека со Deezer можат да живеат музика во потполност“, вели Дизер CMO, Марија Гаридо.


Создавањето персонализирани искуства е нешто што конкурентите на Deezer веќе го прават на еден или друг начин, па разбирливо е зошто Deezer верува дека овој потег е „неопходен чекор во еволуцијата на брендот и компанијата“ и зошто усвои „невообичаен, храбар и свеж идентитет“.

Останува да се види дали овој нов идентитет за услугата Deezer ќе привлече колебливи корисници или Spotify, Apple Music и YouTube Music ќе имаат причина за грижа. Голем број корисници во Србија имаат пристап до оваа платформа како дел од нивниот мобилен пакет, додека оние кои ја немаат оваа поволност можат да одвојат 6,49 евра месечно за Deezer Premium или 8,99 евра за Deezer Family, со одредени попусти за едногодишна претплата.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни