Буба побрза од Порше, електричен модел „лета како ракета“: Што се крие под ретро каросеријата

Ова е необична, но брилијантна трансформација, која ѝ даде на иконската Буба сосема нов, супер-спортски живот, задржувајќи го добро препознатливиот изглед на потомството на Volsfagen.

Автомобилот е тестиран за време на четиринеделно патување низ Европа и Северна Африка, поминувајќи 8.000 километри без ниту еден дефект.

Електричните конверзии на класични автомобили станаа хит, но малкумина, барем досега, се осмелија да одат толку далеку како тимот што ја претвори иконската Фолксваген Буба во брутален и неверојатно брз електричен автомобил. На прв поглед, малата сина Буба изгледа како обичен олдтајмер за неделно возење. Но, штом тркалата се запалат без најмал звук од моторот, јасно е дека во ретро каросеријата е сосема нов автомобил – ѕвер.

Наместо познатиот боксер мотор, срцето на новата буба е трифазен асинхрон електричен мотор. За љубителите на оригиналот, можеби светогрдие, но за креаторите на проектот, ова е совршен спој на стариот шарм и модерната сила.

Ридигер Кнепер, сопственик на компанијата „Knepper Bugs & More“, објаснува дека возилото се користи во секојдневно возење во стандарден режим, ограничен на околу 200 КС, што е и максимално дозволено на јавни патишта. Но, кога е вклучен тркачкиот режим, „Бубата“ ја открива својата вистинска природа и цели 601 КС и 702 Nm, без никакво лизгање.

Дури и во послаб режим, автомобилот се однесува како катапулт. Моќта доаѓа целосно линеарно, но толку бурно што задните тркала едвај го фаќаат асфалтот.

Втор живот за 50-годишниот Буба

Основата на проектот е VW 1303 од 1975 година, кој Кнепер и неговиот син Рене го пронајдоа напуштен во Калифорнија. Каросеријата беше оштетена, но доволно добра за да стане основа за целосна реставрација до последниот шраф. Остануваат многу малку оригинални делови.

Однадвор, автомобилот останал верен на својот класичен изглед, обоен во елегантна темно сина боја. Сепак, постојат мали знаци на моќност како што се малку раширените задни карбонски браници и спојлерот на покривот што не само што изгледа добро, туку го стабилизира и автомобилот при големи брзини.

Под школката се наоѓа речиси сосема нова техника. Суспензијата е мешавина од компоненти на Porsche 944 и делови од KW, Bilstein и Kerscher. Сопирачките се базираат на системот Porsche 944 Turbo S, со дискови од Porsche 964 на предната оска.

Порше Cup 2 бандажите се опремени со гуми Toyo Proxes TR-1. Енергетскиот дел од приказната е уште поекстремен – 17 модули на батерии од Porsche Taycan, распределени по тежина напред и назад, го напојуваат моќниот електричен мотор Tesla Model S Performance, прилагоден на повисок напон. Моќноста се пренесува преку карданското вратило од Porsche 930, целосно без менувач.

Резултатот е повеќе од импресивен. Оваа грешка забрзува до 100 km/h за 2,9 секунди. Дометот е помеѓу 100 и 250 км, а полнењето е можно преку CCS приклучок или обичен домашен штекер.

Кабината го задржува духот на оригиналот, но без спојката и менувачот. Наместо нив, има дигитален контролен панел за управување со електричниот погон. Инсталирани се Recaro седишта од моделот BMW 2002, а греењето се обезбедува со електричен грејач сместен под задната клупа.

Однесување на патот

Електронската конфигурација и калибрација ја изврши тимот на ESDI EV Technologies, предводен од Александар Лирман.

Ридигер Кнепер докажа во мај дека оваа Буба не е импресивна само на хартија. За време на четиринеделното патување низ Белгија, Франција, Шпанија, Португалија, Луксембург, па дури и возење со ферибот од Севиља до Тангер во Мароко, автомобилот помина 8.000 километри без ниту еден дефект.

Нема сомнение дека ова е необична, но брилијантна трансформација, која ѝ даде на иконската Буба сосема нов, супер-спортски живот, задржувајќи го добро препознатливиот изглед на потомството на Volsfagen.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни