Компанијата забележа приход од 180,2 милијарди долари во третиот квартал, што претставува раст од над 13% во однос на минатата година, кога изнесуваше 158,9 милијарди долари. Нето-профитот порасна на 21,1 милијарда долари, во споредба со 15,3 милијарди минатата година.
AWS пријави пораст од 20% во споредба со истиот период лани, што претставува забрзување во однос на растот од 17,5% во вториот квартал. Главниот извршен директор Енди Џеси изјави дека ова е најбрз раст на облачниот сегмент од 2022 година, нагласувајќи дека „вештачката интелигенција создава значајни подобрувања во секој агол на нашиот бизнис“.
Иако компанијата даде внимателна прогноза за последниот квартал од фискалната година, инвеститорите реагираа со ентузијазам — акциите скокнаа за 13,2% во тргувањето по затворањето на берзата.
Минатата недела Amazon се соочи со голем прекин на работата на AWS, кој предизвика прекини на интернет-услуги низ целиот свет, вклучувајќи социјални мрежи, платформи за стриминг, игри и плаќања. Џеси, сепак, нагласи дека компанијата продолжува со иновации и стабилен раст, особено во автоматизацијата и оптимизацијата на логистиката.
Amazon планира до крајот на годината да прошири достава на свежа храна со истиот ден на над 2.300 заедници и да го удвои бројот на рурални области со пристап до брза достава.
Покрај технолошкиот напредок, Amazon продолжува со преструктурирање на својата корпоративна структура. Во вторникот компанијата објави дека ќе отпушти околу 14.000 административни работници, што претставува околу 4% од корпоративниот кадар, иако Џеси нагласи дека мерката не е „финансиски, ниту целосно AI-поттикната, туку културна“.
Amazon неодамна претстави нов роботски систем што се тестира во Јужна Каролина, кој користи повеќе механички раце за собирање и сортирање производи — технологија што, според компанијата, „три производни линии ја претвора во една“.
Компанијата исто така развива систем со вештачка интелигенција што им помага на менаџерите да го распределуваат персоналот и да избегнуваат застои во магацините, овозможувајќи им повеќе време за координација и обука на тимовите.
Во четвртиот квартал Amazon очекува приходи меѓу 206 и 213 милијарди долари, што би значело продолжување на растот на глобално ниво — поттикнат, како што истакнува Џеси, „од комбинацијата на иновации, автоматизација и доверба на потрошувачите кои бараат вредност во време на инфлација“.
Извор: Euronews