„Алфа“ технолошки најпознатата генерација која ги обликува социјалните медиуми и популарната култура

Генерацијата Алфа почна да се раѓа во 2010 година, годината кога беше лансиран iPad, беше создаден Инстаграм, а апликацијата беше збор на годината – и така од нивните најрани години, тие беа скринери


Има растечка генерација за која малку луѓе слушнале. Во текот на следните неколку години тие ќе ги надминат „Бејби бумерите“ и многу од нив ќе го доживеат 22-от век.

Зборуваме за генерацијата Алфа, децата на генерацијата Y и често помладите браќа и сестри од генерацијата Z. Едноставно кажано, генерацијата Алфа се дефинира како оние родени од 2010-2024 година. Повеќе од 2,8 милиони се раѓаат на глобално ниво секоја недела. Кога ќе се родат сите (2025) ќе брои речиси 2 милијарди – најголемата генерација во историјата на светот.

Кои се генерацијата Алфа?

Тие се најмладата генерација, но имаат влијание на брендот и куповна моќ над нивните години. Тие го обликуваат пејзажот на социјалните медиуми, влијаат на популарната култура, новите потрошувачи и до крајот на 2020-тите ќе се преселат во зрелоста, работната сила и формирањето домаќинство, подготвени или не.
Gen Alpha е материјално најдарувана генерација досега, технолошки најпознатата генерација и тие ќе уживаат подолг животен век од која било претходна генерација.

Тие ќе останат во образованието подолго, ќе почнат да заработуваат години подоцна и ќе останат дома со своите родители подоцна дури и од нивните претходници, генерацијата Z и генерацијата Y. Затоа, улогата на родителите ќе се протега на подолг возрасен опсег – со многу од овие генерални алфи веројатно сè уште живеат дома до доцните 20-ти.


Оваа најнова генерација е дел од ненамерниот глобален експеримент каде пред нив се поставуваат екрани уште од најмала возраст како цуцли, забавувачи и едукативни помагала. Ова одлично доба на екранот во кое живееме сите има поголеми влијанија врз генерацијата изложена на таква заситеност на екранот во текот на нивните години на формирање.

Од пократок опсег на внимание до гејмификација на образованието, од зголемена дигитална писменост до нарушена социјална формација, овие времиња влијаат на сите нас, но ги трансформираат оние во нивните години на формирање.

Генерацијата Алфа почна да се раѓа во 2010 година, годината кога беше лансиран iPad, беше создаден Инстаграм, а апликацијата беше збор на годината – и така од нивните најрани години, тие беа скринери.

Како ќе научи генерацијата Алфа?


Со зголемувањето на присуството пред екранот и достспноста до технологијата, нема сомнеж дека генерацијата Алфа ќе го почувствува ова влијание во нивното школување.

За многумина, нивното детство веројатно вклучувало правење работи што биле нови искуства, како што се часови по пијано, спортување со пријателите или читање книги. Овие искуства им помогнаа да се обликуваат бидејќи беа ангажирани и даваа можности за учење.

Иако ова е веројатно сè уште да се случи, начинот на кој генерација Алфа учи, вклучува технологија и која стана понапредна и достапна преку уреди како паметни телефони и таблети. Ова е веќе тренд кај нивните претходници, Gen Z, при што TikTok (42%) е трета најангажирана со платформа од страна на учениците за да се научат себеси на нови вештини, над родителите (39%).
Повеќе луѓе од кога било, особено новите генерации имаат пристап до информации за што било со подемот на интернетот.

Економскиот отпечаток на генерацијата Алфа
До 2029 година, кога најстарата генерација на алфи ќе влезе во зрелоста, а најмладата генерација на алфи ќе наполни пет години, нивниот економски отпечаток ќе достигне повеќе од 5,46 трилиони американски долари. Ова значи дека организациите денес треба да размислуваат за идниот потрошувач во Генерацијата Алфа.

Зошто ги нарекуваат Генерација Алфа?
По сезоната на урагани во Атлантикот во 2005 година, кога имаше толку многу бури што вообичаените азбучни имиња беа искористени и така за прв пат беше употребена грчката азбука.
Во согласност со оваа научна номенклатура за користење на грчката азбука наместо латиницата, и откако поминавме низ генерациите X, Y и Z, се одлучи следната група да биде Генерацијата Алфа – не враќање на старото, туку почеток, на нешто ново.

Дефинициите на генерациите се најкорисни кога опфаќаат одреден опсег на возраст и така овозможуваат значајни споредби меѓу генерациите. Тоа е причината зошто генерациите денес опфаќаат по 15 години со генерација Y (Millennials) родени од 1980 до 1994 година; Генерација Z од 1995 до 2009 година и генерација Алфа од 2010 до 2024 година. И така произлегува дека генерацијата Бета ќе се роди од 2025 до 2039 година.

Најново

Последни колумни