На 2 јули 2011 година, во Принцовата палата во Монте Карло се одржа една од најочекуваните кралски свадби – свадбата на принцот Алберт од Монако и поранешната олимписка пливачка Шарлин Витсток. Светот со нетрпение ја очекуваше венчаницата што ќе ја носи новата принцеза, а споредбите со познатата облека на Грејс Кели беа неизбежни. Огромна одговорност падна врз модниот визионер Џорџо Армани, чиј потпис отсекогаш бил синоним за елеганција.

Величествена облека полна со симболика
Шарлин избра модерна и софистицирана венчаница со отворени рамена, изработена од луксузен сатен. Фустанот ги следеше контурите на нејзиното тело, додека краткиот превез беше комплетиран со луксузен перец што паѓаше од рамената. Целата креација беше украсена со 40.000 кристали Сваровски и 20.000 бисерни солзи обликувани во цветни мотиви, создавајќи блескав бран низ здолништето.

Таа носеше превез од тил прикачен на дијамантски украс од принцезата Шарлот, бабата на принцот Алберт, кој принцезата Каролина ѝ го позајми. Иако за неа беше изработена и посебна тиара од Ван Клиф и Арпелс, Шарлин одлучи да го носи својот прв кралски скапоцен камен само на официјален јавен настап.
Триумфот на Џорџо Армани
Церемонијата, на која присуствуваа бројни угледни гости и претставници на кралските семејства, беше еден вид круна на кариерата на Армани. Иако беше омилен на светските ѕвезди уште од осумдесеттите години на минатиот век, токму оваа облека му го обезбеди статусот на дизајнер кој му даде на Монако нова, современа стилска икона.

Модните критичари ја пофалија креацијата – нејзината строга силуета беше сосема спротивна на романтичната визија на Грејс Кели, со која Шарлин јасно ја испрати пораката дека таа го гради својот кралски идентитет, потпирајќи се на своето наследство, но чекорејќи по својот пат.