Џенерал Моторс (GM) стана еден од најбрзо растечките производители на електрични возила во САД, надминувајќи ја Тесла во некои аспекти на конкуренцијата. Клучните фактори за овој успех вклучуваат фокусирање на намалување на трошоците за производство, особено за батериите, кои претставуваат најголем дел од цената на EV возилата.
GM постави амбициозен план за изградба на домашно производство на батерии, намалувајќи ја зависноста од увозни компоненти и оптимизирајќи ги трошоците.
Благодарение на ветерани од Тесла, како Курт Келти, кој помогна во насочувањето на GM-овата батериска стратегија, компанијата инвестираше во клучни индустрии како производство на литиеум и графит, како и во соработка со LG Kem за производство на катоди. Овие иницијативи ги намалуваат трошоците за транспорт и го подобруваат квалитетот на производите, што му овозможува на GM да произведува електрични возила по пониски трошоци.
Еден од клучните модели на GM е Еквинокс EV, кој е конкурент на Теслините модели Y и кој забележа значителен пораст на продажбата. GM исто така продолжува да се фокусира на достапноста на своите возила, со модели како Болт, кои се нудат по конкурентни цени во опсег од 30.000 до 40.000 долари. Овие чекори им овозможуваат на GM да се позиционира како сериозна конкуренција за Тесла, која се соочува со пад на продажбата и сѐ поголема конкуренција.
Иако Тесла сѐ уште доминира на пазарот со многу поголем број продадени електрични возила, растот на продажбата на GM и фокусот на намалување на трошоците за батерии би можеле да им овозможат да освојата поголем пазарен удел во наредните години. GM-овата стратегија, насочена кон достапност и намалување на трошоците за батерии, обезбедува значителна предност во однос на конкуренцијата.