Зошто генерацијата Z станува сè попривлечна за работодавците?

И покрај честите критики за ставот на генерацијата Z кон работата, коосновачот на LinkedIn, Рид Хофман, вели дека токму оваа генерација станува многу атрактивна за работодавците – бидејќи е „генерација на вештачка интелигенција“. „Вие сте генерацијата која порасна со AI. Ви е природен алат. Тоа ве прави исклучително вредни“, изјави Хофман.

Иако истражувања покажуваат дека многу постари колеги ги сметаат младите од генерацијата Z за тешки за соработка, нивниот влез на пазарот на труд се совпадна со т.н. револуција на вештачката интелигенција. Според KPMG, 66% од луѓето редовно користат AI, а дури 83% веруваат дека таа носи придобивки.

Тие пораснаа со паметни телефони и дигитални уреди, што ги прави технолошки писмени и природно адаптирани на новите алатки. „Родени сте во оваа трансформација. За вас ова не е новитет – искористете го тоа. Научете ги и другите“, им порачува Хофман.

Доктор Фабиан Стефани, доцент на Универзитетот Оксфорд и истражувач во полето на вештачка интелигенција и пазарот на труд, потврдува дека генерацијата Z умее ефикасно да ја интегрира AI во секојдневните задачи. Неговото истражување покажува дека вработените кои користат генеративна AI заработуваат во просек 23% повеќе и имаат двојно поголеми шанси да добијат бенефиции како платено родителско отсуство.

„Гледам како моите студенти ја користат AI за истражување и развој на идеи. Не за да им ги напише есеите, туку за да мислат подобро“, додава Стефани.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни