Забраната на мобилните во училиштата не ги подобрува оценките, ниту менталното здравје

Ограничувањето на користењето на мобилните телефони во училиште не ги подобрува оценките или менталното здравје на младите, покажа студијата спроведена во Англија.

Истражувањето на Универзитетот во Бирмингем покажа дека времето кое студентите го поминуваат во спиење и вежбање и нивните академски перформанси не се разликуваат кога се споредуваат училиштата кои дозволуваат мобилни телефони со оние кои не дозволуваат.

Утврдено е дека рестриктивните политики за мобилни телефони не го намалуваат вкупното време што младите го поминуваат на своите телефони секој ден.

Истражувањето, кое беше рецензирано и објавено, опфатило 1.227 ученици во 30 средни училишта.

„Нема докази дека рестриктивните политики за мобилни телефони во училиштата, во нивната сегашна форма, имаат позитивен ефект врз менталното здравје и благосостојбата на адолесцентите или врз сродните резултати“, заклучија авторите на студијата.

Сепак, продолженото време пред екранот генерално влијае на менталното здравје на учениците, однесувањето во училницата, физичката активност и циклусите на спиење.

Викторија Гудјер, водечки автор на студијата, изјави за Би-Би-Си дека забраната за мобилни телефони во училиштата не е ефикасен начин за борба против негативните ефекти од прекумерната употреба на мобилни телефони.

„Ние сугерираме дека овие забрани сами по себе не се доволни за борба против негативните ефекти“, рече таа.

Истражувањето повика на „похолистички“ пристап за намалување на употребата на мобилни телефони кај учениците.

„Овој пристап не мора да ги исклучува рестриктивните политики за мобилните телефони во училиштата“, заклучија авторите на студијата, „но овие политики треба да се поврзат со поширок холистички пристап кон употребата на мобилни телефони и социјалните медиуми кај адолесцентите“.

Истражувањето беше објавено откако британскиот министер за образование ги отфрли повиците на конзервативците да воведат нова легислатива со која ќе се забранат мобилните телефони во училниците.

Министерката Бриџит Филипсон рече дека се согласува дека мобилните телефони не треба да се дозволуваат на часовите во училиштата, но додаде дека опозицијата греши што верува дека тоа може да се направи само преку легални средства.

„Наставниците веќе имаат јасни упатства за ефикасно управување со употребата на мобилни телефони на начин што е соодветен за нивните училишта“, рече владината портпаролка.

„Нашиот фокус е да се осигураме дека младите се безбедни додека имаат корист од најновата технологија. До летото, ќе бидат воспоставени силни нови заштитни мерки за децата преку Законот за безбедност на Интернет за да се заштитат од штетна содржина на интернет и да се осигура дека имаат онлајн искуство соодветно на возраста.

„Потребни се поцврсти докази за да се извлечат јасни заклучоци за влијанието на мобилните телефони врз децата, поради што започнавме сопствено истражување, предводено од Универзитетот во Кембриџ, за влијанието на социјалните медиуми врз целокупната благосостојба на децата“.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни