Xiaomi најпродавани: Ги престигна гигантите и го зазеде тронот за прв пат по 10 години

Xiaomi го прекина деценискиот пост и се врати на врвот на кинескиот пазар на паметни телефони.

Според најновата анализа на пазарот објавена од компанијата Canalys, Xiaomi, успеа да го прекине десетгодишниот ‘пост’ и да го врати првото место на кинескиот пазар на паметни телефони. Благодарение на фокусот на иновации, развој на производи и оптимизација на продажните канали, телефоните на Xiaomi беа најпродавани во Кина во првиот квартал од 2025 година.

Во првиот квартал од 2025 година, во Кина беа испорачани 70,9 милиони паметни телефони, што претставува зголемување од 5% во однос на истиот период минатата година. Овој умерен раст е продолжение на позитивниот тренд што започна во 2024 година, а од „Каналис“ тврдат дека следните фактори се најодговорни:

-Владини субвенции што влијаат на одлуките на купувачите,
-Закрепнување на потрошувачката на целиот кинески пазар,
-Зголемена побарувачка за понапредни уреди со софистицирани карактеристики и
-Оживување на физичките малопродажни канали по пандемијата.
-Пазарот на паметни телефони во Кина

Лидерите на пазарот во Кина во првиот квартал од 2025 година
Рамнотежата на моќ на пазарот значително се промени благодарение на подемот на Xiaomi:

Xiaomi: испорачани 13,3 милиони единици (19% пазарен удел, раст од 40% на годишно ниво)

Хуавеи: 13,0 милиони единици

OPPO: 10,6 милиони единици

vivo: 10,4 милиони единици

Apple: 9,2 милиони единици (пад од 8% во однос на минатата година)

Стратегијата што му донесе победа на Xiaomi

Според главниот аналитичар на „Каналис“, Жу Џиатао, „Ксиоами“ го должи својот успех на голем број фактори. Компанијата воведе исти цени во онлајн и офлајн продажбата, што им го олесни на клиентите донесувањето одлуки во однос на владините субвенции.

Покрај тоа, широк спектар на производи, како што се носиви уреди, компјутери, IoT уреди и електрични возила, му овозможија на Xiaomi да ги искористи максимално придобивките од владините мерки, додека оваа разновидна понуда успеа да ги поттикне купувањата преку поврзување на различни категории на производи, создавајќи самоодржлив синџир на раст.

Додека Xiaomi го слави своето враќање на врвот, Huawei покажува извонредна отпорност со континуиран двоцифрен раст, благодарение на ефикасното управување со продажните канали и иновативните уреди како што се Mate XT и Pura X. Стратешки, Huawei го забрзува развојот на својот екосистем HarmonyOS Next, за кој аналитичарите предвидуваат дека ќе освои 3% од кинескиот пазар на паметни телефони до крајот на годината.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни