„Social Media Today“ го анализираше извештајот за транспарентност на X и откри дека платформата изгубила 10,5 милиони корисници од август. Најголеми загуби се регистрирани во Франција, Полска, Германија и Шпанија.
Пред Илон Маск да го купи Твитер во 2022 година, а потоа да го преименува во X, платформата имаше над 100 милиони европски корисници. Mashable соопшти дека бројот на активни корисници во Европската Унија е помал од 95 милиони и веројатно се намалува и во Обединетото Кралство.
Европскиот закон за дигитални услуги бара од технолошките компании да објавуваат извештаи за транспарентност за модерирање на содржини, споделувајќи интерни податоци што не мора да ги објавуваат на друго место.
Маск призна во март 2023 година дека вредноста на X се намалила од 44 милијарди долари на околу 20 милијарди долари откако тој го купил во октомври 2022 година, иако некои поранешни огласувачи се вратија кога претседателот Доналд Трамп, поддржан од Маск, беше реизбран во ноември.
Маск тврди дека X има 600 милиони активни корисници ширум светот и дека стекнал популарност во некои области.