Volkswagen им возвраќа на кинеските конкуренти: Доаѓаат поевтини електрични автомобили

Фолксваген претходно очекуваше дека до 2025 година би можеле да ја заземат водечката позиција на пазарот на електрични автомобили.

Фолксваген доста амбициозно се впушти во налет на пазарот на електрични автомобили. Германската компанија инвестираше десетици милијарди долари во електрификација, а нивниот модел ID.3 се вели дека е трет по важност во историјата на компанијата по Буба и Голф.

Сепак, се покажа дека овој пазар е полн со предизвици, и дека има некои други правила на кои треба да се прилагодат традиционалните производители на автомобили. VW претходно очекуваше дека ќе можат да ја заземат водечката позиција на пазарот на електрични автомобили до 2025 година, но не само што не успеаја да ја престигнат Tesla, туку на пазарот се појавија некои нови играчи од Кина кои, се чини, на крајот може да станат доминантни, како што е BYD.

Со оглед на тоа што работите не одеа според нивните планови, VW решија да ја прилагодат својата стратегија која треба да им помогне да бидат поконкурентни. Првиот во соработка со компании како Rivian и Xpeng се обиде да ги реши софтверските проблеми на кои се жалеа купувачите на нивните автомобили, а во последно време се фокусираа на подостапни автомобили.

Промена со моделот ID.2

Клучот за таа стратегија е новата платформа (МЕБ Плус) која треба да овозможи производство на поевтини автомобили и користење на друг тип на батерии – LFP (литиум-челик-фосфатни батерии) кои исто така се поевтини за производство во споредба со батериите што вообичаено се користат во електричните возила.

Покрај цената, предностите на овој тип на батерија меѓу другото се и подолг работен век и зголемена стабилност при високи температури. Од друга страна, овој тип на батерија има помала енергетска густина во споредба со батериите NMC (никел-манган-кобалт), тие се потешки и поголеми за иста количина на заштеда на енергија и имаат полоши перформанси при пониски температури.

Моделот ID.2 ќе биде првиот автомобил на VW со нов тип на батерија, но од германската компанија велат дека и нивните други автомобили ќе имаат ваков тип на батерија во иднина, што значи дека возилата како ID.3, ID.4 и други би можеле да поевтинат.

Со оглед на тоа што следната година VW ќе го претстави ID.2, а потоа и најевтиниот модел ID.1, а другите модели би можеле да поевтинат, јасно е дека германскиот автомобилски гигант очекува големи работи во иднина на пазарот на електрични автомобили, иако е јасно дека конкуренцијата на овој пазар ќе се зголемува со текот на годините.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни