Генерации возачи верувале дека возењето надолу во неутрална положба, т.е. во лер положба, заштедува гориво. Иако на прв поглед оваа практика звучи логично, вистината е токму спротивна.
Кога возилото се движи надолу во лер, моторот мора постојано да се снабдува со гориво за да не се изгаси. Во зависност од типот на моторот, на овој начин се трошат помеѓу 0,5 и 0,7 литри гориво на час. Ова значи дека горивото сè уште гори, иако возачот има впечаток дека вози „бесплатно“.
Обратно, кога возилото е во брзина и се движи надолу, моторот користи таканаречено моторно сопирање. Во тој момент, речиси воопшто не се вбризгува гориво, бидејќи брзината на возилото го одржува моторот да работи. На овој начин се постигнува вистинска заштеда на гориво.
Безбедносен аспект
Покрај потрошувачката на гориво, возењето во лер е исто така помалку безбедно. Автомобилот може да забрза премногу и да стане тешко контролиран. Во таа ситуација, сопирањето зависи исклучиво од сопирачките, кои можат да се прегреат и да ја изгубат ефикасноста. Кога возилото е во брзина, моторот обезбедува природен отпор, спречувајќи неконтролирано забрзување и обезбедувајќи постабилно и побезбедно возење.