Компаниите и економистите велат дека расположението за пазарење во Кина е послабо од очекуваното, но тоа не ги спречува да купуваат повеќе кондоми, рече во средата производителот на Дурекс, Рекит.
Економските податоци од Кина овој месец покажаа дека нејзиниот пост-пандемски наплив брзо исчезнува, зголемувајќи ги очекувањата дека владата треба да донесе повеќе стимулативни мерки за да ја поттикне активноста и да ја зајакне несигурната доверба на потрошувачите.
Британскиот гигант за стока за широка потрошувачка Unilever во вторникот изјави дека опаѓачкиот пазар на недвижнини и извозот во Кина го доведоа неговото потрошувачко расположение на историски најниско ниво, откако претходно оваа година прогнозираше кинески „потрошувачки бум“.
Како и да е, во средата кога Reckitt ги објави резултатите од заработката, рече дека растот на нето приходите во здравствениот бизнис е 8,8%. Растот делумно беше предводен од неговите брендови „Intimate Wellness“, кои вклучуваат лубрикант K-Y, со подобрување на перформансите во Кина.
На глобално ниво, портфолиото порасна со високо едноцифрени бројки, а во Кина Reckitt ја виде „придобивката од повторното отворање по заклучувањата поврзани со КОВИД“.
И покрај „малку побавното“ закрепнување во Кина севкупно, продажбата на интимни велнес производи е поголема. Извршниот директор Никандро Дуранте рече дека прво, Reckitt лансира иновации како што се нови материјали за кондоми, и второ, луѓето „уживаат во ноќниот живот“.
Reckitt има нов производствен капацитет со седиште во Таиканг, Кина, според неговата веб-страница, кој е подготвен да ги „произведе најтенките полиуретански кондоми Дурекс досега“ за тој пазар.
„Фазата 2 на изградбата на проектот Дурекс е на пат да започне, а објектот ќе биде пуштен во употреба во јануари 2026 година“, се вели на веб-страницата на Рецкитт. Фабриката ќе ги произведува најтенките Durex PU кондоми во историјата и ќе биде посветена на континуирано подобрување на новите технологии за PU кондоми.
Извор: Reuters