„Лакост“ му оддава почит на српската тениска легенда Новак Ѓоковиќ пред тој да се обиде да ја освои историската 25-та Гренд слем титула во поединечна конкуренција на Отвореното првенство на САД.
Францускиот производител на облека лансираше линија на облека во ограничено издание кое наместо со крокодил, ќе биде со логото на јарец, GOAT (Greatest of all time)
Како изгледа новата стилска колекција „GOAT“ на Лакост?
Лакост неодамна објави видео во кое ги претставува своите производи во ограничено издание. Во видеото се прикажани тројца обожаватели на Србинот кои позираат облечени во новите комбинации од „GOAT“.
„Од крокодил до КОЗА“, напиша производителот на облека во описот на видеото. „Откријте колекција што го слави @DjokerNole, единствен играч чија кариера е дефинирана со страст, упорност и величина.“
Ѓоковиќ се приклучи на Лакост во 2017 година, потпишувајќи договор откако заврши неговото партнерство од 2012 година со јапонскиот бренд Uniqlo. Договорот означи значаен момент за брендот, при што Ѓоковиќ стана негов нов амбасадор на „крокодил“, улога што Србинот сè уште ја има.
На претстојното Отворено првенство на САД , Ѓоковиќ ќе има уште еден обид да стане првиот тенисер во историјата што освоил 25 трофеи од Гренд слем турнирите во сингл.
Српската ѕвезда е сместена во истата половина во костурот со поранешниот шампион Карлос Алкараз, а во четвртфиналето најверојатно ќе се сретне со минатогодишниот вицешампион Тејлор Фриц.
Четирикратниот победник на Отвореното првенство на САД ќе ја започне својата кампања против Лернер Тиен. Србинот би можел да се сретне или со 11-тиот носител Холгер Руне или со 17-тиот носител Франсес Тиафо во осминафиналето.