Вештачката интелигенција веќе пополнува работни места во Јапонија

Голем број јапонски компании неодамна почнаа да користат вештачка интелигенција за да ги пополнат неопходните улоги за услуги на клиентите, покажувајќи вештина во посложени ситуации, додека земјата се бори со недостиг на работна сила.
Фото: rawpixel.com

Ridgelinez Ltd., подружница на Fujitsu Ltd. и подружница на малопродажбата на автоделови Autobacs Seven Co. започнаа заеднички испитувања во август на асистентот за вештачка интелигенција „Рејчел“. Таа може да препорача производи врз основа на видот на услугата што му треба на клиентот, моделите на автомобили и достапните залихи.

Вештачката интелигенција, обезбедена од Couger Inc., со седиште во Токио, помага да се олесни обемот на работа на продавачите на автомобили, кои мора да поседуваат големо знаење, бидејќи различни автомобили често бараат специфични делови.

„Сè уште се потребни луѓе за замена на делови, но вештачката интелигенција помага со препорачување производи“, рече претставник на Ridgelinez. „Луѓето можат да се фокусираат на понапредни задачи“.

Oki Electric Industry Co. и Kyushu Railway Co., исто така, почнаа да тестираат тријазичен асистент со вештачка интелигенција кој зборува јапонски, англиски и кинески, обезбедувајќи им на патниците насоки за снаоѓање низ железничките станици и помагаат при трансферот од еден воз на друг.

Стартапот Sapeet Co. од Токио измисли вештачка интелигенција која може да се користи за обука на персоналот за услуги на клиентите. Ги демонстрира вештините на продавачите со високи перформанси во интеракциите со клиентите и имитира разговор со клиенти за обука на персоналот.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Најново

Последни колумни