Секое зимско време, светот со нетрпение очекува да ја види познатата реклама на Coca-Cola, која не само што ја обележува празничната сезона, туку и создава чувство на топлина и радост. Оваа година, компанијата направи значаен пресврт во својата традиционална реклама, користејќи вештачка интелигенција за создавање на целосно нова приказна.Рекламата, која за прв пат беше емитувана во 1995 година, традиционално прикажуваше црвени камиони украсени со светла, кои испорачуваат радост низ снежните пејзажи. Сепак, оваа година, Coca-Cola ја презентираше својата празнична кампања со помош на три студија за вештачка интелигенција – Secret Level, Silverside AI и Wild Card.
Овој иновативен пристап ја покажува посветеноста на компанијата кон модернизацијата и иновацијата во маркетингот.„Ние не започнавме со зборовите: ‘Во ред, мораме да го направиме ова со вештачка интелигенција.’ Тоа е доказ за нашата посветеност да ги прифатиме иновациите и да останеме верни на нашите основни вредности – ширење среќа и создавање вистинска магија“, изјави Хавиер Меза, главен маркетинг-менаџер на Coca-Cola во Европа.Иако Дедо Мраз и неговите авантури се присутни во рекламите на Coca-Cola од 1920-тите години, многу луѓе веруваат дека компанијата ја создала легендата за Дедо Мраз. Сепак, тоа е само урбан мит; Дедо Мраз се појавувал во различни илустрации пред создавањето на Coca-Cola.Сега, со новата реклама создадена од вештачка интелигенција, Coca-Cola продолжува да го задржува својот дух на празниците, комбинирајќи традиционални елементи со современи технологии. Оваа иновација не само што ја реинтерпретира празничната магија, туку и поставува нови стандарди за идните рекламни кампањи.