Ако сте на рид, возилото можеби нема ни да се придвижи напред бидејќи спојката повеќе не ја пренесува силата меѓу моторот и тркалата така директно, затоа што се лизга, а голем дел од силата на моторот се губи во тоа триење и не стигнува до тркалата.
Во овој случај, време е за сервис, бидејќи прашање на време е кога воопшто нема да „фати“.
Општо земено, добро искористената спојка може да издржи повеќе од 200.000 километри, па дури и 300.000, додека неправилно искористена може да падне на 100.000. Поради оваа причина и поради високите трошоци за замена, се исплати да се користи правилно.
Додека куплунгот е нов, не треба да го држите стапалото на него кога не се користи за менување и мора да ја пронајдете вистинската рамнотежа и координација за да ја ослободите и да удрите во гасот без да трескате. Колку пократко се притиснат двете педали истовремено, толку подобро.
Општо познати се лошите практики на употреба кои го скратуваат животниот век на овие компоненти. Најчеста појава е да се започне со забрзување со уште притисната педалата на куплунгот при движење, што е непожелна навика што предизвикува лизгање и предвремено абење.

Доколку се сомневате, можете да направите едноставен тест за да се уверите во состојбата на куплунгот, особено ако возилото не е возено долго време.
Додека автомобилот работи и запре на рамна површина каде што нема сообраќај, притиснете ја педалата на куплунгот, ставете ја во највисоката брзина достапна за рачниот менувач (5-та или 6-та) и одеднаш отпуштете ја педалата – сè ќе биде веднаш јасно.
Ако сè уште не е потребна замена, автомобилот треба да застане на место. Ако веднаш не застане, тоа значи дека плочата на куплунгот веќе почнала да се лизга и е при крај на својот век, што е првиот знак дека е време да се замени.
Овој трик е доста корисен и кога купувате половен автомобил со рачен менувач, затоа искористете го.