Во ерата на социјализмот, модуларните киосци беа симбол на урбаната функционалност и прилагодливост, наоѓајќи се во секој агол на поранешниот Источен блок и бивша Југославија. Еден од најпознатите примери е киоскот К67, дизајниран од словенечкиот архитект Саша Ј. Махтиг. Овие киосци, познати по својата лесна модуларност и светли бои, служеа за различни цели – од продажба на храна и весници до функционирање како паркинг кабини и менувачници.
Фотографската колекција „КИОСК“ на основачите на Жупаграфика, Дејвид Наваро и Мартина Собецка, документира над 150 преостанати модуларни структури низ Европа, вклучувајќи ги и оние што сè уште се во употреба, но и многу кои полека исчезнуваат од урбаниот пејзаж. Во оваа колекција, Скопје, како дел од поранешна Југославија, има свое значајно место.
Во главниот град на Македонија, овие модуларни киосци остануваат дел од секојдневниот живот. Често користени како трафики, тие се најчесто позиционирани долж автобуските станици, обезбедувајќи брз пристап до весници, цигари и разни ситници на патниците. Само по булеварот Партизански одреди, една од најфреквентните улици во Скопје, има десетина вакви киосци поставени на автобуските станици.
Овие киосци, некогаш симбол на модерниот социјалистички град, денеска претставуваат уникатен спомен на минатото, успешно опстојувајќи во времето на дигиталната ера. Фотографиите во книгата „КИОСК“ не само што ги документираат овие структури, туку и го оживуваат интересот за нив, претворајќи го во култен аспект на современиот дизајн.
Скопје, како и многу други градови од поранешниот Источен блок, продолжува да ги одржува овие киосци во живот, нудејќи ретроспективен поглед на архитектурата која некогаш ги красеше социјалистичките градови.