Nintendo, од друга страна, се подготвува да претстави нова конзола во економски неизвесен период за многу потрошувачи.
Среде овие случувања, Valve се позиционираше како клучен играч со потенцијал да влијае на траекторијата на индустријата.
Steam Deck на Valve ја покажа побарувачката за играчки конзоли кои може да се носат со себе, продавајќи околу 3 до 6 милиони единици, во зависност од проекциите. Иако не постигна широка доминација, уредот предизвика интерес за рачни игри и ги охрабри конкурентите како Sony и Microsoft да ги забрзаат своите напори во оваа област.
Успехот на Steam Deck лежи во неговата достапност и ефикасни перформанси, поддржани од оперативниот систем SteamOS. Овие иновации обезбедија беспрекорно искуство со игри што се спротивставува на традиционалните поставувања за компјутери.
Индустриските гласини сугерираат дека Valve работи на нова итерација на SteamOS, што може дополнително да ги подобри перформансите и пристапноста на игрите. Постојат шпекулации за потенцијален модел за лиценцирање за SteamOS, што ќе му овозможи да напојува рачни конзоли или хибридни уреди од трети производители.
Дополнително, извештаите укажуваат и на нов хардверски проект под кодното име „Fremont“. Овој уред може да функционира како хибрид помеѓу традиционалната конзола и компјутерот, создавајќи мост помеѓу екосистемите за конзолски игри и компјутери. Со силна софтверска библиотека преку Steam и воспоставена репутација за оптимизација, Valve може да создаде уникатен простор на пазарот.
Доколку се остварат плановите на Valve, индустријата за игри може да забележи зголемено усвојување на системи базирани на Linux, попристапен хардвер и подобра оптимизација на игрите низ платформите. Ова може да ги предизвика сегашните лидери на пазарот и да им понуди на потрошувачите иновативни решенија за игри по конкурентни цени.
Способноста на Valve да ги испорача овие можности ќе биде внимателно следена додека компанијата продолжува да ја обликува својата улога во развојот на пејзажот на игри.