Со само дваесет години и 35 долари во џеб, Мадона Луиза Чиконе одлучи да го напушти Универзитетот во Мичиген и да се пресели во Њујорк. Само пет години подоцна, беше издаден нејзиниот деби албум, и сè потоа е историја…

Планирано е нејзината четиридецениска кариера да добие почит во форма на биографски филм, за кој Мадона лично го пишува сценариото, а улогата на кралицата на попот ќе ја игра Џулија Гарнер, која помина низ ригорозен процес на аудиција, подоцна наречен „Камп за обука на Мадона“. Сепак, работите малку се искомплицираа…

Филм или мини-серија на Нетфликс
Мадона со години работи на сценариото за автобиографски филм, и токму кога се чинеше дека сè е дефинитивно договорено, студиото „Universal Pictures“ го откажа проектот во јануари 2023 година. Светската турнеја на Мадона, на која таа започна подоцна истата година, беше наведена како причина, додека продуцентите и агентите сметаа дека таа треба да смисли многу помала приказна од онаа што ја планирала, со што Мадона воопшто не би се согласила. Но, тоа воопшто не е крај; во мај оваа година се шпекулираше дека кралицата на попот склучила партнерство со „Нетфликс“ за да реализира мини-серија за нејзиниот живот и кариера, а нејзин партнер во „криминалот“ би можел да биде режисерот Шон Леви, креаторот на хит серијата „Stranger Things“. Мадона официјално не се откажува од филмот, напротив, речиси потврди дека приказната е сè уште „во развој“, па серијата се смета за сосема посебен проект. Насловот на филмот би можел да биде „Која е таа девојка“.

Не, навистина, која е таа девојка?
Таа девојка, која со децении е мегаѕвезда, своите почетоци ги имаше како тапанар, гитарист и вокалист во рок бендови кога, во 1978 година, се пресели во Њујорк за да ја продолжи својата танчерска кариера. Нејзините танцувачки нозе се свртеа кон музиката, но никогаш не престанаа да танцуваат, поради што нејзината музика никогаш не беше само музика, туку сценски спектакл, без разлика дали стануваше збор за видеа или сценски изведби.

Музиката на Мадона никогаш не беше само едноставна музика и затоа, од најраните почетоци, нејзините проекти допираат до социо-политички, сексуални и религиозни теми, поради што често беше мета на лоши критики. Од девојка која посетувала католичко основно училиште, имала добри оценки, но била бунтовничка, таа стана жена која до ден-денес не се срами од тоа што е.