Превласт на дигиталните платформи
Се регистрирани рекордни 412 милијарди интеракции преку социјалните медиуми, со 270 милиони објави. Ова претставува зголемување од 290% во однос на претходната Олимпијада. Во целина, 70% од глобалната публика ги следела Игрите преку телевизија и дигитални платформи.
Неверојатна поврзаност со младата генерација
Олимписките Игри 2024 покажаа дека младите, особено генерацијата Z, се повеќе ангажирани со настанот, благодарение на инспиративните приказни на атлетите и значајната присутност на социјалните медиуми. Истражувањата покажаа дека 78% од испитаниците веруваат дека Олимписките Игри се поважни од кога било, во свет што е поделен.
Успех и наследство
70% од луѓето го оценија Париз 2024 како „успех“, а мнозинството верува дека Игрите ќе остават позитивно наследство. Позитивни беа и оценките од 95% од атлетите кои учествуваа, кои го оценуваат своето учество како највисок мотив во нивните кариери.
Ова беше Олимпијада која навистина отвори ново поглавје во историјата на Олимписките Игри!