Пучи принтот се враќа во тренд: Го носеа Софија Лорен и Мерлин Монро, а ќе биде најпопуларниот избор ова лето кај генерацијата Z

Пучи се враќа на модната сцена, фокусирајќи се на автентичноста и симболиката. Отпечатоците на брендот вклучуваат живописни бои и геометриски дезени со носталгичен атмосфера од 60-тите.

Пучи повторно се враќа на големите врати, но не преку масовна комерцијализација, туку преку естетска автентичност и симболика наменета за оние кои вистински ја разбираат модата. Се сеќавате ли на оние заводливи дезени кои танцуваа како бранови на летен фустан? Оние светло розови, океанско сини и лимета зелени графики кои изгледаат како да излегле од психоделичен сон снимен некаде во шеесеттите? Секако дека се сеќаваш. Затоа што штом ќе видите принт од Pucci, тешко е да се заборави.

Пучи принтот се враќа на големите врати

Наоѓајќи се на сè, од свилени марами до фустани на плажа, тој хипнотизирачки геометриски вител на бои беше моден заштитен знак што го обожаваа иконите како Џеки Кенеди, Софија Лорен, па дури и Мерилин Монро. И додека за многу генерации Пучи беше симбол на слободата, луксузот и уметноста на носење бои, дури сега, години подоцна, тој принт го доживува своето големо враќање.

Емилио Пучи, истоимениот бренд основан во 1947 година од аристократот Дон Емилио Пучи, маркизот од Барсен, е најпознат по своите смели, геометриски принтови. Од својата прва модна ревија во Фиренца во 1951 година, Пучи набрзо стана неофицијална летна униформа на познатите личности.

Но, она што тогаш беше олицетворение на луксуз и софистицираност, со текот на времето избледе. Модата е непостојана, а она што некогаш беше „задолжително“ како монограмските чанти на Луј Витон одеднаш станаа премногу видени. Пучи тивко исчезна од сцената, потиснат од минималистички тонови и палети на „тивок луксуз“.

Сепак, како и историјата, модата секогаш се повторува. Генерацијата Z, позната по својот талент да го оживее она што постарите генерации го отфрлија, решија да му дадат нов аутфит на Пучи и да го погодат клинецот по глава.

По неколку сезони во кои доминираа беж, сиви и кашмирски тонови, социјалните мрежи експлодираа со бои и принтови кои будат носталгични денови на гламурозни одмори. „Over-the-top“ (OTT) пристапот кон облеката се врати на модната сцена, особено во модата за одморалиште и „облека за плажа“. И не можеше да има подобро време за враќање на Пучи.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни