Новото истражување покажа дека некои од најпофалените туристички атракции во светот ги оставаат патниците видно незадоволни.
Компанијата за складирање багаж Radical Storage анализирала 95.352 прегледи на посетители на 200 најпосетувани знаменитости за да ги открие најразочарувачките туристички атракции во светот.
Првите пет места беа заземени од европските знаменитости, од кои неколку често се сметаат за дестинации коишто се вредни да се посетат.
Најразочарувачката туристичка атракција во светот е во Велика Британија
Инспириран од успехот на Дизниленд во Америка, селскиот имот на Алтон Тауерс беше трансформиран во тематски парк во 1980-тите. Со 10 тематски области распоредени на 910 хектари, тој е најголем во Обединетото Кралство.

Сепак, истражувањето покажа дека речиси половина од прегледите за забавниот парк со седиште во Стафордшир содржат зборови што укажуваат на негативно искуство. Просечната стапка на негативни критики во студијата е 10,9 отсто. Алтон Тауерс имаше најголем процент на критики кои се однесуваат на вредност за парите, вклучително и погрешни информации за билетите и очекувања да платат за прескапи додатоци како што се скапа храна и пијалок или пристап до различни области на паркот. Коментарите исто така сугерираат дека клиентите не се разочаруваат од возењата, туку од услугата.
Термалните бањи во Будимпешта се преполни
Бањите и базенот Сечени во главниот град на Унгарија, Будимпешта се најголемата медицинска бања во Европа и од 1913 година е дестинација за велнес туризам.

Сепак, повеќе од една третина од луѓето кои оставиле критика за бањите на интернет пријавиле помалку од задоволително искуство. Бањите се рангирани на третото најлошо место во категоријата гужви и пристапност (16,8 отсто од сите прегледи во споредба со просекот од 4,4%).
Познатиот шпански Сиам Парк има лоша услуга за клиентите
Паркот Сиам во шпанскиот Тенерифе е најголемиот воден парк во Европа, отворен од принцезата на Тајланд Маха Чакри Сириндхорн во 2007 година.

Сепак, посетата на „најдобриот воден парк во светот“ не е пријатна. Рецензентите често ги спомнуваат проблемите со персоналот и пристапноста. Некои рецензенти спомнаа дека се чувствуваат засрамени поради нивната тежина и спомнаа дека паркот не е погоден за лица со попреченост. Генерално, речиси една третина од критиките содржат нешто негативно.
Time Out Market Lisboa е жртва на сопствениот успех
Планиран и изграден од списанието Time Out (британска компанија за медиуми и угостителство) во 2014 година, Time Out Market Lisboa беше првиот потфат на компанијата во сали за храна.

Во 2018 година проектот ја заработи престижната награда за храна во Хамбург – една од најпочитуваните награди во индустријата за прехранбени услуги. Но, според прегледите, оттогаш работите можеби тргнале на полошо. Над една четвртина од рецензентите си заминале незадоволни или разочарани.
Се чини дека Time Out Market Lisboa е жртва на сопствениот успех. Атракцијата имаше најголем процент на прегледи кои споменуваат гужва или проблеми со пристапот (18,4 отсто во споредба со просекот од 4,4%).
Фонтаната Треви е преполна
Фонтаната ди Треви е иконски барокен споменик во Рим и е прикажана во популарните филмови како што се „Долче вита“ на Фелини и „Римскиот празник на Вајлер“.

Секоја година, туристите фрлаат околу 1 милион евра во фонтаната, а фрлената паричка во водата би требало да гарантира враќање во Рим во иднина.
Но, ако посакате желба, можеби ќе сакате мудро да го одредите тајмингот за вашата следна посета. Фонтаната е втора по процентот на луѓе кои споменуваат гужви или проблеми со пристапноста. Севкупно, секој четврти човек имал нешто негативно да каже за своето искуство.