Search

Прва јужноамериканска регионална програма за еко-етикетирање

Неодамна формираната Американска алијанса за животна средина ќе биде домаќин на првата јужноамериканска регионална програма за еко-етикетирање.

Иницијативата е поддржана од Програмата на ОН за животна средина (UNEP) преку финансирање од Германија и претставува значаен чекор кон промовирање на еко-етикетирањето на производите. Неговата улога е да иницира одржлива трговија и да овозможи подобро информирани избори на потрошувачите, објави УНЕП.

Алијансата ги обединува актуелните основачи од Костарика, Еквадор и Мексико, заедно со заинтересираните институции од Колумбија, Бразил, Парагвај, Панама, Уругвај, Доминиканската Република, Ел Салвадор и Хондурас, кои претставуваат потрошувачки пазар од 450 милиони луѓе.

Претставниците на владите на Колумбија, Еквадор и Костарика нагласија дека во рамките на Алијансата, секој производ мора да исполнува специфични критериуми за да добие етикета за заштита на животната средина, обезбедувајќи дека потрошувачите добиваат веродостојни информации за тоа како е произведен предметот и на тој начин донесуваат информирани и одговорни одлуки за купување. .

Еко-етикетирањето, исто така, ги наведува компаниите да ги намалат долгорочните оперативни трошоци и деловните ризици, придонесува за зајакнување на локалните економии и создавање зелени работни места.

„Оваа иницијатива е клучна за поврзување на производителите и потрошувачите за влијанието врз животната средина на производите што ги купуваат преку јасни и сигурни информации. Нашите колективни напори да се справиме со тројната планетарна криза на климатските промени, губењето на биолошката разновидност и загадувањето во голема мера зависат од промената на производствените практики и однесувањето на потрошувачите“, рече Шејла Агарвал-Кан, директор на Одделот за индустрија и економија во УНЕП.

Таа додаде дека алијансата ги овластува потрошувачите, бизнисите и актерите во јавните набавки да донесуваат подобро информирани одлуки во сите категории на производи со големо влијание, од храна до климатизери и пластични производи.

Фото: pexels
Извор: energetski portal

Најново

Последни колумни