Сликата прикажува авион кој лета директно кон Ајфеловата кула, избор на дизајн кој нашироко се толкува како погрешно искористени дизјанерски елементи, бидејќи потсетува на нападите од 11 септември на кулите близначки во Њујорк. Несреќното усогласување на авионот и познатата француска знаменитост предизвика остри критики на социјалните мрежи, при што многумина рекоа дека дизајнерот треба повеќе да внимава на деталите.
Иако намерата зад кампањата веројатно ќе создаде возбуда за обновената рута на летот, овој превид ја засени објавата, претворајќи го она што требаше да биде позитивен маркетинг во погрешен чекор за односи со јавноста.
Експертите за дизајн тврдат дека таквите визуелни слики треба да подлежат на темелни процеси на преглед за да се избегнат нечувствителни или контроверзни слики, особено во воздухопловната индустрија, каде симболизмот игра значајна улога во перцепцијата на јавноста.