Истражувачите од болницата „Brigham and Women’s“ во Бостон 30 дена ги следеле шемите на спиење на 61 студент кои работеле со полно работно време на колеџот „Харвард“.
Експертите ги следеле учениците кои главно спиеле ист број часови, иако оделе да спијат и се буделе во различни периоди од денот во текот на еден месец. Луѓето кои се придржувале до истиот редослед на спиење имале подобри резултати, додека оние кои легнувале во различно време во текот на неделата имале малку полоши резултати.
Експертите заклучиле дека резултатите покажуваат дека одењето во кревет и будењето во исто време е позитивно поврзано со добрите академски перформанси.
Исто така, други истражувања ја поддржуваат хигиената на спиењето. Истражувачите од Универзитетот „Бејлор“ спровеле слична студија во 2018 година. Потоа откриле дека колку е понеправилен распоредот за спиење на учениците, толку полошо се справуваат со задачите во текот на неделата.
Извор: klix.ba