Прада го купува Версаче за 1,25 милијарди евра – Италијанската мода се обединува

„Прада“ го купува модниот бренд „Версаче“ од „Капри холдингс“ за 1,25 милијарди евра, вклучувајќи го и долгот на компанијата, во трансакција што ги обединува две од најголемите имиња во италијанската мода. Со овој потег, „Прада“ се позиционира како посилен играч на пазарот на луксузна мода, во време кога побарувачката се успорува, а „Версаче“ бележи финансиски загуби во последните неколку квартали.

Договорот следи по повлекувањето на Донатела Версаче од позицијата креативен директор, соопштено на 13 март. Таа изјави дека е „почестена што брендот е во рацете на доверливо италијанско семејство“ и дека е подготвена да го поддржи новиот правец.

Претседателот на „Прада“, Патрицио Бертели, истакна дека целта е да се продолжи наследството на „Версаче“, притоа давајќи му нова сила преку инвестиции и долгорочни партнерства. Компанијата верува дека „Версаче“ има „значителен неискористен потенцијал за раст“ и го смета за совршен додаток на портфолиото во кое се веќе брендовите „Прада“ и „Миу Миу“.

Дарио Витале, поранешен креативец во „Миу Миу“, е именуван за нов креативен директор на „Версаче“, со задача да ја води новата ера на брендот основан од покојниот Џани Версаче во 1978 година.

Со оваа зделка, италијанската мода зазема посилна позиција на глобалната сцена доминирана од француски конгломерати како LVMH, сопственик на „Луј Витон“.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни