Компанијата Amazon објави дека денеска (понеделник), го идентификувала и поправила проблемот што предизвикал голем прекин во работењето на бројни интернет услуги низ целиот свет.
Како што е наведено, причината за инцидентот била дефект во системот за резолуција на DNS на крајната точка за DynamoDB API услугата во AWS регионот US-EAST-1.
Овој технички проблем довел до зголемена стапка на грешки во пристапот до базата на податоци и последователно предизвикал проблеми со синџирот на други услуги што ја користат cloud инфраструктурата на Amazon.
Поради инцидентот, корисниците ширум светот пријавиле проблеми во работењето на популарните услуги и апликации. Засегнати биле Disney+, Hulu, Canva, Roblox, Fortnite, како и телекомуникациските оператори AT&T и авиокомпаниите Delta и United Airlines.
Многу корисници пријавиле дека не можеле да пристапат до своите сметки, да вршат онлајн купувања, па дури и да се пријават за летови преку интернет.
Amazon Web Services (AWS) моментално покрива околу 30 проценти од глобалната cloud инфраструктура, па дури и мал прекин во еден од клучните региони, како што е US-EAST-1, може да предизвика домино ефект што влијае на десетици услуги и апликации на сите континенти.
Проблемот е решен, системот се стабилизира
Amazon вели дека проблемот со DNS е целосно решен и дека сите нивни услуги постепено се враќаат во нормално работење.
Сепак, тие додаваат дека сè уште работат на целосна стабилизација и отстранување на сите преостанати аномалии.
Експертите предупредуваат дека ваквите инциденти покажуваат колку е ранлива глобалната интернет инфраструктура на дефекти во централизираните cloud системи.