„Најк“ ќе го намали своето производство во Кина за американскиот пазар за да го ублажи влијанието на царините наметнати од Доналд Трамп.
Во моментов, околу 16 проценти од обувките на Најк увезени во САД доаѓаат од Кина, земјата најпогодена од новите царини. Најке има намера да го намали тој удел на „висок едноцифрен процент“ до крајот на мај 2026 година, пренасочувајќи го производството кон други земји.
Главниот финансиски директор Метју Френд изјави дека компанијата ќе го оптимизира својот микс на извори и ќе го пренамени производството за да ги ублажи дополнителните трошоци што би можеле да изнесуваат околу 1 милијарда долари поради царините.
Најк, исто така, размислува за намалување на корпоративните трошоци и веќе ги зголеми цените на некои производи во САД за да го компензира финансискиот удар. И покрај предизвиците во Кина, Најк објави приход од 11,1 милијарди долари во четвртиот квартал од 2025 година, што е намалување за 12 проценти, но подобро од очекувањата на аналитичарите. Извршниот директор Елиот Хил истакна дека сегментот за трчање се враќа на раст благодарение на инвестициите во нови модели како што се „Пегасус“ и „Вомеро“, додека буџетот за маркетинг е зголемен за 15 проценти во споредба со минатата година.
Стратегијата на „Најк“ за иновации и прераспределба на производството покажува како компанијата се прилагодува на глобалните трговски притисоци и се стреми да ја одржи конкурентноста на клучниот американски пазар.