Pop Mart го претвора успехот на Labubu во медиумска империја

Пред појавата на насмеаните кукли Labubu, малкумина слушнале за кинескиот производител Pop Mart.

Денес, тие играчки со препознатливата широка насмевка станаа глобален феномен – со редици фанови пред продавници од Шангај до Лондон. Компанијата објави рекорден раст на продажбата од 245% во периодот јули–септември оваа година, што ја претвори во еден од најуспешните брендови на азискиот пазар на забавна индустрија.

Од колекционерски фигури до телевизиски ѕвезди

Pop Mart не планира да остане само производител на колекционерски играчки. Со амбициозна визија да стане „кинескиот Дизни“, компанијата објави дека подготвува телевизиска серија и неколку тематски паркови инспирирани од своите најпознати ликови – пред сè Labubu.

Овие чекори претставуваат премин од производствен бренд кон креатор на медиумски универзум. Со сопствено студио за анимација и продукција, Pop Mart има намера да ги прошири своите ликови во филмови, серии, модни колаборации и дури виртуелни светови.

Labubu – новиот симбол на поп-културата

Labubu, лик со детеобразно тело и иронична насмевка, веќе стана културен симбол. Ги исполнува социјалните мрежи, уметничките галерии и јавните простори – од гигантски надувливи фигури во Хонгконг до ограничени колекции што се распродаваат за неколку минути.

Според аналитичарите, успехот на Pop Mart произлегува од „собирачката култура“ и умешната комбинација на дизајн, маркетинг и емоционална врска со младите купувачи.

Амбиции што одат подалеку од играчки

Со растечка база на меѓународни обожаватели и со партнерства во Европа и САД, Pop Mart сè повеќе се позиционира како глобален бренд на модерната креативна економија.
Нејзината визија е јасна: да создаде цел свет околу своите ликови – од телевизиски содржини и игри до паркови со атракции – и да го претвори Labubu во икона што ќе го надмине пазарот на играчки.

Ако компанијата успее во својата намера, Labubu би можел да стане не само симбол на новата кинеска поп-култура, туку и глобален ривал на Мики Маус и Hello Kitty.

Извор: Economist

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни